Ағылшын тілінен әдістеме бірлестігінің жылдық есебі. 2021-2022 оқу жылы.
Ағылшын тілінен әдістеме бірлестігінің жылдық есебі.
2021-2022 оқу жылы.
Әдістемелік бірлестіктің өзекті тақырыбы: Ағылшын тілі пәні бойынша инновациялық технологияларды пайдалана отырып оқушылардың интеллектуалды білім, біліктігін, шығармашылық қабілеттерін арттыру.
Бірлестік жұмысының мақсаты:дарынды балалардын қабілеттерін дамыта отырып, оларды шығармашылық,ғылыми жұмыстарға одан әрі баулу
ӘБ міндеттері:
-оқутудың үздіксіз сапасын дамытуды қамтамасыз ету;
-оқушылардың жоба, зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және басшылық жасау, оқушыларды олимпиадаға, конференцияға дайындау, қатыстыру
-мұғалімдерге тәжірибелік-іздену және ғылыми зерттеу жұмыстарының оқыту
- бірлестіктің бейінділігіне сәйкес қажетті теориялық мәселемен, оқытудың пән бойынша сапасын арттыру міндеттері бойынша ғылыми зерттеу жұмыстарына мұғалімдерді қатыстыру
-озат мұғалімдердің тәжірибелік үйрену, талдау, тарату, жинақтау мақсатында басқа білім беру мекемелерімен шығармашылық байланыс орнату
-ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру жөніндегі нұсқауды және өткізу нәтижесін практикаға енгізуге қажет
-дарынды оқушыларды оқыту ерекшеліктерін ескере отырып, тақырыптық жоспардың талдамасын жасау
-жас мамандарға педагогикалық шеберлікті меңгеру тәсілдерімен кеңес-көмек беру,
-мұғалімдердің аттестацияға дайындалуына көмек көрсету,
-ағылшын тілі пәні бойынша арнайы курстар, апталық пәндер байланысы мектепшілік өткізілетін жоспарланған сабақтар өткізу
Осы алдымыға қойған мақсатқа жету жолында ӘБ бірлестік мүшелері әртүрлі бағыттарда жұмыс жасады.Оқушылардың білім сапасын арттыру мақсатында атқарылған жұмыстар әдістемелік жұмыстың жоспарына сәйкес болды.
Әдістеме бірлестігінің жоспары бойынша жыл көлемінде әдістеме бірлестігінің отырыстары өтті.Ағылшын тілінен алынған тестілеу және бақылау жұмыстарының қорытындысы талқыланды.Үлгерімі төмен оқушылармен өткізілетін жұмыстардың, жұмыс дәптерлерін БЖБ,ТЖБ тексеру қорытындысы жасалды, Оқу бағдарламаларының орындалуы туралы айтылды.
Ағылшын тілінен 4 мұғалім жұмыс атқаруда, 1- педагог- зерттеуші,1- педагог- сарапшы, 2- педагог.
Преподавателидің өзекті тақырыптары:
Курмангалиева К.К 7-11 сынып "Оқушылардың ауызекі тілде сөйлеу дағдыларын дамыту"
Айтказина А.Е 1-10 сынып "Развитие познавательной деятельности учащихся"
Калымова Г.М 1-10 сынып " Оқушылардың ауызекі тілде сөйлеу дағдыларын дамыту"
Шинтемирова З.К 2-8 сынып " Жаңа технологияларды пайдалана отырып,ағылшын тілі сабағына қызуғышылықтарын арттыру'
Ұстаздар байқауларға, республикалық, халықаралық қашықтық олимпиадаларға қатысып жүлделі орындарға ие болды
Курмангалиева Куляш Каукеновнаның педагог- зерттеуші біліктілік санатты ағылшын тілі пәні мұғалімі. Еңбек өтілі 32 жыл, аттестациядан өткен жылы – 2019 жыл, білім жетілдіру курсынан өтілген мерзімі - 2018 жыл. Мұғалім 7, 8, 9, 11 сыныптарына сабақ берді. Өз іс – тәжірибесінде ақпараттық технология, СТО технологияларының элеметтерін жүйелі түрде қолданады. Мұғалімнің өзекті тақырыбы «Оқушылардың ауызекі тілде сөйлеу дағдыларын дамыту».
Оқушылардың білім сапасының динамикасы
сынып | 2017-2018 оқу жылы, білім сапасы | сынып | 2018-2019 оқу жылында білім сапасы | сынып | 2019-2020 оқу жылы, білім сапасы | сынып | 2020-2021 оқу жылы, білім сапасы | сынып | 2021-2022 оқу жылы, білім сапасы | динамика |
1а | 81% | |||||||||
1а | 80% | 2а | 77% | 3а | 80% | |||||
5а | 59% | 6а | 63% | 7а | 60% | -3 | ||||
6а | 71% | 7а | 77% | 8а | 75% | -2 | ||||
5а | 67% | 6а | 72% | 7а | 61% | 8а | 57% | 9а | 70% | +13 |
7а | 55% | 8а | 63% | 9а | 50% | 10а | 44% | 11а | 44% | тұрақты |
9а | 38% | |||||||||
11а | 64% | 10а | 66% | 11а | 76% | |||||
Сыныптар бойынша білім сапасы
сыныптар | 1 тоқсан | 2 тоқсан | 3 тоқсан | 4 тоқсан | жылдық |
7а | 60% | 60% | 60% | 60% | 60% |
8а | 73% | 75% | 75% | 80% | 75% |
9а | 70% | 70% | 70% | 70% | 70% |
11а | 44% | 44% | 44% | 44% | 44% |
Білім сапасының 3 жылдық мониторингі
2019-2020 о.ж. | 2020-2021 о.ж. | 2021-2022 о.ж. | |
Үлгерім | 100% | 100% | 100% |
Білім сапасы | 68% | 65% | 63% |
Сыныптан –сыныпқа көшу және мемлекеттік емтихандардың салыстырмалы көрсеткіші
Оқу жылы | Сыныбы | Оқушылар саны | «5» | «4» | «3» | «2» | Үлгерімі | Білім сапасы |
2016-2017 | 9а | 1 | 1 | 100% | 100% | |||
2017-2018 | 11а | 1 | 1 | 100% | 100% | |||
2021-2022 | 9а | 3 | 3 | 100% | 100% |
2009-2018 жылдардағы ЕНТ-ның орташа балы
Ағылшын тілі пәнін 2014-2015 оқу жылы 1 оқушы таңдады, жалпы ұпайы 24, білім сапасы 100%. «Алтын белгіге» үміткер Толықбаева Аяужан ағылшын тілінен бестік бағасын қорғады, 2017-2018 оқу жылы ағылшын тілі пәнін Нұржанова Алтынай таңдады, жалпы ұпайы 31 балл.
Оқушылардың жетістігі
Оқушылардың аты-жөні | Қатысқан іс- шаралары, дәрежесі | Нәтижесі |
2019-2020 оқу жылы | ||
Сейташимов Ералы | Республикалық интернет олимпиада | 2 орын |
Толықбаева Ақерке | Республикалық интернет олимпиада | 1 орын |
Ғалымбай Оңалбай | Республикалық интернет олимпиада | 1 орын |
Бошан Нұрай | Республикалық интернет олимпиада | 1 орын |
Кауая Гаухар | Халықаралық «Бритиш бульдог» байқауы | 3 орын |
Гіміңхан Гілнара | Халықаралық «Бритиш бульдог» байқауы | сертификат |
Мәриденқызы Дана | Халықаралық «Бритиш бульдог» байқауы | сертификат |
Нурушева Аружан | Iqanat олимпиадасында ағылшын тілінен 1 кезеңі | өтті |
Толыкбаева Ақерке | Аудандық Bilgen олимпиадасы,ағылшын тілі | 3 орын |
Сабиолла Риза | Аудандық Bilgen олимпиадасы,ағылшын тілі | 3 орын |
Нурушева Аружан | Аудандық Bilgen олимпиадасы,ағылшын тілі | 3 орын |
Мұратханов Алихан | Облыстық «Leader» конкурсы, ағылшын тілі | 1 орын |
Мариденқызы Дана | Облыстық «Leader» конкурсы, ағылшынтілі | 2 орын |
Муратханов Алихан | Республикалық “I love spring” байқауы | |
Асқаров Нұртөре | Республикалық “I love spring” байқауы | |
Тулегенова Гулзана | Республикалық “I love spring” байқауы | 3 орын |
Толықбаева Ақерке | Облыстық Bilgen Аламан олимпиадасы | 1 орын |
Нурушева Аружан | Iqanat олимпиадасында ағылшын тілінен 2 кезеңі | өтті |
2020-2021 оқу жылы | ||
Асқаров Нұртөре | «Ғаламшарды бірге сақтаймыз» республикалық байқауы | 1 орын |
Тулегенова Г. | Республикалық олимпиада КИО | сертификат |
Мадениетов Ерзат | Республикалық олимпиада КИО | сертификат |
Шакирова Арай | Республикалық олимпиада КИО | сертификат |
Толықбаева Ақерке | Республикалық олимпиада КИО | сертификат |
Турарова Аянат | Республикалық олимпиада КИО | сертификат |
Мадениетов Ерзат | Аудандық олимпиада 5-6 сыныптар | 1 орын |
Асқат Айдана | Облыстық «Leader» инеллектуалдық байқауы | 1 орын |
Кусманова Ясмина | Облыстық «Leader» инеллектуалдық байқауы | 1 орын |
Муратханов Алихан | Облыстық «Leader» инеллектуалдық байқауы | 1 орын |
Шаризат Ақжол | Облыстық «Leader» инеллектуалдық байқауы | 1 орын |
Медетұлы Жанасат | Облыстық «Leader» инеллектуалдық байқауы | 2 орын |
Мәдениетов Ерзат | Облыстық «Leader» инеллектуалдық байқауы | 1 орын |
Кауая Гаухар | Облыстық «Leader» инеллектуалдық байқауы | 1 орын |
Гіміңхан Гілнара | Облыстық «Leader» инеллектуалдық байқауы | 1 орын |
Мәриденқызы Дана | Облыстық «Leader» инеллектуалдық байқауы | 1 орын |
Серікбек Нурила | Облыстық «Leader» инеллектуалдық байқауы | 3 орын |
2021-2022 оқу жылы | ||
Толықбаева Ақерке | Аудандық «Лингвист» олимпиадасы | 1 орын |
Толықбаева Ақерке | «Мерейлі отбасы – мемлекет тірегі» эссе байқауы | диплом |
Серікбек Нурила | «Мерейлі отбасы – мемлекет тірегі» эссе байқауы | диплом |
Мариденұлы Дархан | Республикалық «Алтын Қыран» зияткерлік байқауы | 3 орын |
Тулегенова Гүлзана | Республикалық «Алтын Қыран» зияткерлік байқауы | 3 орын |
Толықбаева Ақерке | Республикалық «Алтын Қыран» зияткерлік байқауы | 3 орын |
Мариденқызы Дана | Халықаралық «British Buldog» байқауы | 1 орын |
Мадениетов Ерзат | Халықаралық «British Buldog» байқауы | 1 орын |
Естайқызы Айгерім | Халықаралық «British Buldog» байқауы | 2 орын |
Гіміңхан Гілнара | Халықаралық «British Buldog» байқауы | 1 орын |
Муратбек Аяулым | Халықаралық «British Buldog» байқауы | 1 орын |
Серік Мөлдір | Халықаралық «British Buldog» байқауы | |
Нурушева Аружан | Халықаралық «British Buldog» байқауы | |
Серібек Нуриля | Республикалық “Do you speak English” шығармашылық байқауы | 1 орын |
Мәриденқызы Дана | Халықаралық М.В. Ломоносов атындағы ХХІІІ турнирі | 3 орын |
Кадирбек Гулдана | Халықаралық М.В. Ломоносов атындағы ХХІІІ турнирі | 3 орын |
Тулегенова Гулзана | Республикалық “Big Ben” байқауы | 2 орын |
Серікбек Нурила | Республикалық “Big Ben” байқауы | 1 орын |
Мадениетов Ерзат | Республикалық “Big Ben” байқауы | 2 орын |
Толықбаева Акерке | Региональная олимпиада по английскому языку «Striving for excellence» среди учащихся 9-11 классов школ | сертификат |
Мұғалім жұмысының нәтижесі
Тақырыбы | Қандай үлгіде, нәтижесі | Қай жерде, дәрежесі |
2019 -2020 оқу жылы | ||
The plural form of Nouns | сабақ жоспары | «Ust kz» сайты |
How was your weekend? | сабақ жоспары | «Ust kz» сайты |
Unit 6. Travel and holiday | презентация | Uchitelya.kz сайты |
«Ең үздік эссе» Республикалық байқау «Teacher - the great profession» | 1 орын | «Ust kz» сайты |
Білім беру үдерісіндегі заманауи әдістер мен технологиялар | баяндама | «ХХІ ғасырдағы білім мен оқыту үдерісінің ерекшеліктері» републикалық ғылыми- тәжірибелік семинар материалдары |
Республикалық қашықтық олимпиада | 2 орын | «Ust tilegi» сайты |
Республикалық қашықтық олимпиада | 2 орын | «KKO.kz» сайты |
«Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау және бағалау құралдарын ұйымдастыру» | Облыстық семинар | |
Дарынды оқушы – ұлт болашағы» аудандық әдістемелік семинар | аудандық әдістемелік семинар | Алғыс хат |
2020 -2021 оқу жылы | ||
Кәсіптік білім берудің дуалдық жүйесі» және «Білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар» | сертификат , алғыс хат | Халықаралық ғылыми – практикалық конференция |
Бозанбай орта мектебі мұғалімдері туралы | Баяндама, диплом | Республикалық педагогикалық ғылыми –әдістемелік журнал «Білім әлемі» |
Республикалық қашықтық олимпиада | сертификат | КИО |
Республикалық олимпиада | сертификат | “Daryn online” |
Республикалық қашықтық олимпиада | аудан бойынша 2 орын | КИО |
2021 -2022 оқу жылы | ||
Tigers return to Kazakhstan | Сабақ жоспары | Республикалық “Ustaz tilegi” ғылыми – әдістемелік сайты |
Tigers return to Kazakhstan | презентация | Республикалық “Ustaz tilegi” ғылыми – әдістемелік сайты |
ХХІ ғасырдағы ғылым және білім: Еуразия кеңістігінде даму динамикасы | баяндама | ІІ Халықаралық ғылыми – практикалық конференция |
«Қазақстанның құрметті педагогы» байқауы | Портфолио номинациясы бойынша 1 орын | Республикалық «Білім өркениеті» ұлттық инновациялық ғылыми-зерттеу орталығы |
КИО.kz «Кемеңгер ұстаз» олимпиада | 1 орын | |
І Республикалық «Лучший тіл маманы» олимпиадасы | 1 орын № D-243097 | |
Республикалық «Clever» ағылшын тілі пәні бойынша педагогтарға арналған олимпиада | Диплом 1 дәрежелі | |
ІІ Республикалық «ПедСтарт» байқауы «Лучший ағылшын тілі мұғалімі» номинациясы | 1 орын |
Куляш Каукеновна 9А сыныбында «Tigers return to Kazakhstan» атты ашық сабақ өткізді. Сабақта СТО технологиясы, аймақтық компонент қоданылды. Оқушылар сандар арқылы 2 топқа бөлінді. Материалды меңгеру үшін табыс критерийлері нақты анықталып, жекелей, жұппен, топпен және ұжыммен жұмыс жасау формалары көрсетілді. Жаңа сабақ өткен сабақпен байланыстырылды. Оқушылар, домтапырмасына берілген “Ecological problems in our region (our village)” атты мақалаларын оқып берді. Сөзжұмбақты шеше отырып сөздікті пысықтап, сабақтың тақырыбын анықтады. Алдын ала оқу бойынша оқушылар топтарда жұмыс істеді, сөйлемдердегі бос орындарды жаңа лексикамен толтыра отырып, тақырыпқа байланысты бейтаныс сөздерді өз сөздіктеріне жазып алды. «Tigers return to Kazakhstan» мәтінін тізбекте бір-бірлеп дауыстап оқып,"Ашық сұрақ" стратегиясы арқылы сұрақтарға жауап берді. Әр топ мәтін бойынша 5 сұрақ дайындап оларды екінші топқа қойды. Топтың әр мүшесі мәтінге сілтеме жасай отырып, жауаптарын дәлелдеді. Сабақтағы әр тапсырмаға дескрипторлар беріліп, топтағы оқушылар бір-бірлерін смайликтер арқылы бағалап отырды. Саралау тапсымалары орынды берілді.
Барлық оқушыларға арналған тапсырма:
мәтінге байланысты жаттығу берілді, онда сөйлемдерді оқып, түсініп T (шын), F (жалған), DS (айтылмаған) белгілерін қойды.
Көптеген оқушыларға :
«Жұмыс парағы 1» беріліп жұппен жұмыс жасалды. Оқушылар суреттерді көмекке ала отырып диалог құрастырып, ойнады.
Кейбір оқушыларға :
"Төрт ұсыныс"стратегиясы бойынша тапсырма берілді. Осындай тәсілмен оқушылар тақырып бойынша өз пікірлерін білдірді: Бірінші пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірлерін бір сөйлеммен жазды, айтты. Екінші дәлел. Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдеді. Үшінші мысал. Пікірлерін өмірмен байланыстырып, мысалдар келтірді. Төтінші қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша қорытынды шығарды. «Балық қаңқасы» стратегиясы арқылы қорытынды жасалды. Обратная связь «Бутерброд» стратегиясымен берілді. Оқушылар алдымен жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдірді.
Мұғалім де, оқушылар да сөйлемдер құраған кезде, жаттығулар орындау барысында аймақтық компоненті пайдаланды. Сабақ қазақ тілі, биология, география пәндерімен ықпаластырылды. Формативті бағалау жүргізіліп, сабақтың аяғында «Табыс баспалдағы» стратегиясымен рефлексия жасалды. Топ мүшелері өзара және өзін-өзі бағалау парағы бойынша берілген 10 балдық шкаламен өздерін және бір – бірін бағалады. Сабақ соңында оқушылар сабақта қолданылған әдіс-тәсілдердің, топпен жұмыстың нәтижелілігін смайликтермен білдірді. Сабақ үрдісінде оқушылардың білімге деген қызығулышықтары оянып, өз беттерімен білім алуға тырысты, сыныпта ынтымастық қарым - қатынас туып, сыныптағы барлық оқушылардың белсенділіктері артты. Мұғалім сабақта алдына қойған мақсатына жетті.
Мұғалімнің оқушылары аудандық пәндік олимпиадаға, облыстық, республикалық байқауларға белсене қатысты: Аудандық «Лингвист» олимпиадасы 9 сынып оқушысы Толықбаева Ақерке 1 орын, республикалық «Мерейлі отбасы – мемлекет тірегі» эссе байқауы 9 сынып оқушылары Серікбек Нурила, Толықбаева Ақерке диплом, республикалық «Алтын Қыран» зияткерлік байқауы 8, 9 сынып оқушылары Мариденұлы Дархан, Тулегенова Гүлзана, Толықбаева Ақерке 3 орын, Халықаралық «British Buldog» байқауы 7,8 сынып оқушылары Мариденқызы Дана, Мадениетов Ерзат, Гіміңхан Гілнара, Муратбек Аяулым 1 орын, Естайқызы Айгерім 2 орын, 11 сынып оқушылары Серік Мөлдір, Нурушева Аружан қатысушылар; Республикалық “Do you speak English” шығармашылық байқауы Серікбек Нурила 1 орын, халықаралық М.В. Ломоносов атындағы ХХІІІ турнирі Серікбек Нурила 1 орын, Тулегенова Гулзана, Мадениетов Ерзат 2 орын, Мәриденқызы Дана, Кадирбек Гулдана 3 орын иеленді.
Мұғалім өз еңбектерін баспасөз бетінде үнемі жариялап, байқауларға белсене қатысып отырады. «Tigers return to Kazakhstan» сабақ жоспары мен презентациясы Республикалық “Ustaz tilegi” ғылыми – әдістемелік сайтында жарияланды. «ХХІ ғасырдағы ғылым және білім: Еуразия кеңістігінде даму динамикасы» атты халықаралық ғылыми – практикалық конференцияға қатысып, баяндамасы жинаққа енді. Республикалық «Білім өркениеті» ұлттық инновациялық ғылыми-зерттеу орталығы ұйымдастырған «Қазақстанның құрметті педагогы» байқауына портфолио номинациясы бойынша қатысып 1 орын иеленді, басылымға шықты. Республикалық КИО.kz «Кемеңгер ұстаз», «Лучший тіл маманы», «Clever» олимпиадаларына қатысып 1 орын, «ПедСтарт» байқауы 1 орынға ие болды.
Ұсыныс:
Оқушылардың мәнерлеп оқу, ауызекі тілде сөйлеу, сөздік диктант, эссе жазудағы сауаттылығына көп көңіл бөлу.
Үлгерімі төмен оқушыларды Мемлекеттік стандартты орындауға бағыттау мақсатында нәтижелі жұмыс жүргізу;
Қабілетті оқушыларды аудандық, облыстық, республикалық олимпиадаларға, байқауларға, ғылыми жобаларға дайындау жұмысын күшейту;
Калымова Г.М педагог- сарапшы біліктілік санатты ағылшын тілі пәні мұғалімі. Еңбек өтілі 24 жыл, аттестациядан өткен жылы – 2020 жыл. Мұғалім 1-10 сыныпарға сабақ берді. Оқу іс-тәжірибесінде ақпараттық, СТО технологияларының элементтерін жүйелі түрде қолданады. 2018 жылы «Young learners» атты курс өтті. Мұғалім ағылшын тілі пәні бірлестігінің жетекшісі.
Сыныбы | 2019-2020 | сыныптар | 2020-2021 | сыныптар | 2021-2022 |
3а | 55% | 1ә | 72% | 1ә | |
7а | 55% | 2ә | 60% | 1а | |
8а | 83% | 3а | 70% | 2а | 80% |
9а | 60% | 3ә | 73% | 3а | 64% |
11а | 65% | 4а | 61% | 5а | 71% |
6а | 40% | 5ә | 60% | 6а | 50% |
6ә | 58% | 9а | 50% | ||
10а | 69% |
2021-2022 оқу жылында директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары төмендегідей мақсаттарда сабақтарға қатысты.
- Оқу бағдарламасымен,осы сабақтын нақты материалдарымен,сабақты өткізу әдістерімен( оқулыққа,әдістемелік құралдарға,білім беру органдарының нұсқауларына,сүйеніп) танысу.
- Оқу материалының ерекшелігін ескере отырып,сабаққа қойылған мақсаттары мен міндеттерін дұрыс-бұрыстығына,осы сабақтың тақырып бойынша сабақтар жүйесіндегі орнына,сыныптын дайындығына баға беру.Сабақ идеясының қойылуы мен оқушы санасына жеткізе алуы.Сабақ мақсатына жету деңгейі.
- Оқушылардың пәнге қызығушылықтарын анықтау,білім сапасын анықтау.
- Бағдарламаның 7 модуль идеяларын сабақта тиімді қолдану жолдары.
- Мұғалімнің жаңа ақпараттық технологияны,интербелсенді ідіс-тәсілдерді тиімді қолдана білу іскерлігімен танысу.
- Деңгейлік бағдарламаның күтілетін нәтижелер оқушылардың ағылшын тілі сабағында қалай оқу керектігін үйренуі,соның нәтижесінде еркін,өзіндік дәлел-уәждерін жеткізе біліп,ынталы,сенімді,сыні пікір-көзғарастары жүйелі дамыған оқушы ретінде қалыптасуын бақылау.
Сабақтарында жаңашыл оқу әдісі "Деңгейлік бағдарлама ( 3 базалық деңгей) сындарлы оқыту теориясын негізге алады.Т оптық технология.Бұл сыныпта оқу жұмысын ұйымдастырудың үшінші және төртінші деңгейі.Бұндай жұмыс белгілі- бір тапсырманы бірлесіп шешуі үшін сыныпты уақытша топтарға бөлуді қажет етеді.Оқушылардың өзіндік ерекшеліктерін ескеріп,ағылшын тілі сабағында бірлесіп үйренуге мүмкіндік берді.Жаңа ақпараттық технологиялар,сын тұрғысынан ойлану,ойын технологиясын сабақтарында тиімді қолданады.Бағдарламаның жеті модулін абақта ықпалдастыра отырып,сонын ішінде АКТ оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып оның мүмкіндектерін тиімді қолдану арқылы оқушылардың танымдық кабілеттерін дамутуға үлкен мән береді. Сонымен қатар АКТ арқылы оқушылар ғылыми ұғымдарды түсіндіруді және олардын қабылдауын,түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік береді. Мұғалім оқушылардың тілді игерудегі қызығышылығын ояту мақсатында,оқытудын мотиві-бағалау арқылы,сондай-ақ жетістіктеріне аса мән бере отырып,қолдау қөрсете мадақтап отырады. Мұғалім деңгейлеп оқыту арқылы әр оқушыға өз мүмкіндіктерін пайдалана отырып,білім алуына жағдай жасауға мүмкіндік береді. еңгейлеп оқыту әр түрлі категориядағы балаларға,олармен саралай жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Деңгейлеп-саралап оқыту құрылымында білімді игерудің бірнеше деңгейі қарастырылады: ең төменгі деңгей (базалық),бағдарламалық,күрделенген деңгей сондықтан әрбір оқушы меңгеруі тиіс.Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс істеуге және де дарынды оқушылармен жұмыс істеуге осы технологиянын маңызы зор деп санаймын.Үлгерімі төмен оқушылармен қосымша жұмыстар жұргізілді жоспарланған жоспар бойынша,бекітілген кесте бойынша.
Қабілетті балалардың жетістіктері жөнінде мониторинг жасалған және де оқушының ерекше қабілетін ашу үшін психологиялвқ диагностика жүргізілген. Халықаралық «British Buldog» байқауы нәтижесінде дарынды оқушылары жүлделі орындарға ие болды. Өзіндік білім көтеру бойынша жоспары бар. Іс-тәжірибе алмасу мақсатында пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысып отыраls. Бірлестіктегі жас мамандарға үнемі көмек көрсетіп отырады, бірнеше ашық сабақтар көрсетті.
Сабақ барысында жаңа технологияларды тиімді пайдалана отырып дарынды оқушыларды анқталды, олардың ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып сөйлеу дағдыларын жетілдіруге бақытталған жұмыстар жүргізілді.
2019-2020 оқу жылы.
Оқушылардың аты жөні | Қатықан іс шаралар | Нәтижесі |
Тулебаев Олжас | Облыстық Лидер конкурсы | орын |
2020-2021 оқу жылы
Оқушылардың аты жөні | Қатысқан іс шаралар | Нәтижесі |
Ермеккалиева Алина | КИО республикалық олимпиадасы | Сертификат |
Ермеккалиева Сабина | КИО республикалық олимпиадасы | Сертификат |
Асқат Диана | КИО республикалық олимпиадасы | Сертификат |
Мухамедшариф Нурали | КИО республикалық олимпиадасы | Сертификат |
Баиркенова Жанель | КИО республикалық олимпиадасы | Сертификат |
Ерболқызы Толғанай | Облыстық ЛИДЕР конкурсы | 1 орын |
Бекболатұлы Тахир | Облыстық ЛИДЕР конкурсы | 1 орын |
Аскаров Нұртөре | Облыстық ЛИДЕР конкурсы | 2 орын |
Багланова Алима | Облыстық ЛИДЕР конкурсы | 2 орын |
Кайырханова Нұрай | Облыстық ЛИДЕР конкурсы | 2 орын |
Тулебаев Олжас | Облыстық ЛИДЕР конкурсы | 3 орын |
2021-2022 оқу жылы.
Оқушының аты жөні | Қатысқан іс шаралар | Нәтижесі |
Нургалиев Бағдаулет | Аудандық «Лингвист» олимпиадасы | 3 орын |
Нургалиев Бағдаулет | Халықаралық олимпиада Бритиш Бульдог | 1 орын |
Зарипханов Куаныш | Халықаралық олимпиада Бритиш Бульдог | 1 орын |
Мәдениетова Перизат | Халықаралық олимпиада Бритиш Бульдог | 1орын |
Вадут Саид | Халықаралық олимпиада Бритиш Бульдог | 1орын |
Маркс Айзере | Халықаралық олимпиада Бритиш Бульдог | 1орын |
Аскарова Нұрай | Халықаралық олимпиада Бритиш Бульдог | 1орын |
Серікжанұлы Юсуф | Халықаралық М.В. Ломоносов атындағы ХХІІІ турнирі | 1 орын |
Мәриденұлы Дархан | Халықаралық М.В. Ломоносов атындағы ХХІІІ турнирі | 1 орын |
Тулегенов Айзат | Региональная олимпиада по английскому языку «Striving for excellence» среди учащихся 9-11 классов школ | сертификат |
Нургалиев Бақдаулет | Региональная олимпиада по английскому языку «Striving for excellence» среди учащихся 9-11 классов школ | сертификат |
Мұғалім жұмысының нәтижесі.
Қатысқан іс шаралар | Нәтижесі |
Кенгуру лингвист | 2 орын |
Республикалық Clever олимпиадасы | 1орын |
Qaztest .kz желілік басылымына публикация | Сертификат |
Республикалық Лучший ұстазы | 1 орын |
Алтын қыран зияткерлік байқауына шәкірт дайындаған үшін | Алғыс хат |
Республикалық Педстарт байқауы | 1 орын |
Қорытынды: Сабақ барысында жаңа технологияларды тиімді пайдалана отырып,дарынды оқушылармен жұмысты,олардың ойлау,еске сақтау қабілеттерін дамыту.Сонымен бірге Республикалық, облысты, аудандық сайыс, олимпиада, ғылыми жұмыстарды одан әрі жетелдіру.
Үйірмеге оқушыларды тартып, қызуғушылықтарын ояту арқылы жұмыстарының жетістіктерін сайыстарда көрсету.
2021-2022 оқу жылы бойынша қойылған мақсаттар толыгымен орындалды.
Мұғалімнің қойылған мақсат,міндеттері және сабақ беретін сыныптарындағы бағдарлама толық орындалды.Тақырыптық күнтізбелік жоспар талапқа сай жасалған,сабақ беретін сыныптарындағы сынып журналдары ұқыпты толтырылған.Жыл көлемінде алынған бақылау жұмыстары жүйелені,жинақталған және қатемен жұмыстар жасалып,әр оқушыға қорытынды,ұсыныстары жазылған.
Ұсыныс:
Пән мұғалімі ретінде өзіндік білім көтеру мақсатында арнайы курстардан білім жетілдіру,тәжирибесі мол ұстаздардың сабақтарына қатысу
Оқушыларды өз пәніне қызықтыру мақсатында қолданылатын әдіс-тәсілддерді тиімді пайдалануды одан әрі жалғастыру.
Жеке,жұптық,топтық жұмыстың басқа да интербелсенді әдіс-тәсілдердің түрлерін ойластыру.
Ауызша және жазбаша дағдыларын жақсарту жұмыстарын жалғастыру.
Оқушыларды халықаралық,республикалы,облыстық,қалалық,ғылыми-жобалар сайыстарына белсене қатыстырып,дарынды оқушылар санын көбейту.
Айтказина Айгерим Ерболатовна санаты жоқ, ағылшын тілі пәні мұғалімі. Еңбек өтілі 1 жыл, білім жетілдіру курсынан 2022жылы өтті. Мұғалім 1,2,3,5,6,7,9 сыныптарында сабақ берді. Өз іс – тәжірибесінде ақпараттық технология, СТО технологияларының элеметтерін жүйелі түрде қолданады. Мұғалімнің өзекті тақырыбы «Развитие познавательной деятельности учащихся».
Оқушылардың білім сапасының көрсеткіші
сыныптар | 2020-2021 ож | сыныптар | 2021-2022 ож | Динамика |
1а | 1 б | |||
1 б | 2 б | 75% | ||
2 б | 100% | 3 б | 60% | -40% |
4 а | 86,6% | |||
3ә | 83% | 4 ә | 78,5% | -4,5% |
4 б | 57% | |||
5 а (1 топ) | 83% | |||
5 б | 85% | 6 б | 87,5% | + 2,5% |
6 ә | 83% | |||
6 б | 67% | 7 б | 67% | Тұрақты |
7 б | 100% | 8 б | 100% | Тұрақты |
9 а (2 топ) | 60% | |||
9 б | 67% | 10 б | 100% | +33% |
Оқушылардың жетістігі
Оқушылардың аты-жөні | Қатысқан іс- шаралары, дәрежесі | Нәтижесі |
Курумбаева Айлин 7 б сынып | Облыстық «Leader» олимпиада | 3 орын |
Жақсыбай Барысбай 5а сынып | ІІІ – Международная олимпиада среди школьников, посвященная народному учителю Нургалиеву К.Н | 2 место |
Жандосқызы Аяужан 5а сынып | ІІІ – Международная олимпиада среди школьников, посвященная народному учителю Нургалиеву К.Н | 2 место |
Қабақ Айша 5а сынып | ІІІ – Международная олимпиада среди школьников, посвященная народному учителю Нургалиеву К.Н | 2 место |
Нұрланқызы Гүльнара 5а сынып | ІІІ – Международная олимпиада среди школьников, посвященная народному учителю Нургалиеву К.Н | 2 место |
Кайрбаева Аружан 5б сынып | ІІІ – Международная олимпиада среди школьников, посвященная народному учителю Нургалиеву К.Н | 2 место |
Тастембек Аян 5б сынып | ІІІ – Международная олимпиада среди школьников, посвященная народному учителю Нургалиеву К.Н | 2 место |
Жуматаева Алина 5б сынып | ІІІ – Международная олимпиада среди школьников, посвященная народному учителю Нургалиеву К.Н | 2 место |
Карпов Рустам 5б сынып | ІІІ – Международная олимпиада среди школьников, посвященная народному учителю Нургалиеву К.Н | 2 место |
Курумбаева Айлин | Республикалық олимпиада «Do you speak English?” | 3 орын |
Айнара Бакытбекова | Международный конкрус “British Bulldog” | 1 орын |
Шакиров Мирас | Международный конкрус “British Bulldog” | 1 орын |
Муратханов Алихан | Комплексная олимпиада «Бастау» по английскому языку | 2 орын |
Кайрбаева Карина | Комплексная олимпиада «Бастау» по английскому языку | 1 орын |
Мұғалім жұмысының нәтижесі
Қатысқан іс- шаралары, дәрежесі | Нәтижесі |
2020-2021 уч год | |
Аудандық «Лучший жас ұстаз» сайысы | Алғыс хат |
ІІІ – Международная олимпиада среди школьников, посвященная народному учителю Нургалиеву К.Н | Диплом |
2021-2022 уч год | |
BILIMTIME.KZ “Лучший педагог” | Диплом 1 дәржелі сертификат |
Қазақстан Ұстазы | Диплом 1 дәржелі |
KIO.KZ | Диплом 1 дәржелі |
ІІ Республикалық «Пед старт» «Лучший ағылшын тілінің мұғалімі” | Диплом 1 дәржелі |
ІІ Республикалық Darin.online | Диплом 2 дәржелі |
Айгерим Ерболатовна 5 «А» және 5 «Б» сыныбында « 30 Years Independense of Kazakhstan» атты ашық сабақ өткізді. Сабақтың түрі аралас сабақ. Сабақта ойын технологиясы қолданылды. Сабақ шаттық шенберімен басталып, топтық, жұптық жұмыстың түрлері көрсетілді. Жаңа сабақ өткен сабақпен байланыстырылды. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздер, грамматикалық ережелер пысықталды. Сөздік жұмысы өткізіліп, дарынды оқушылармен жұмыс жүргізілді. БҰҰ стратегиясы қолданылынды. Формативті бағалау жүргізіліп, сабақтың аяғында рефлексия болды.Сабақ соңында оқушылар сабақта қолданылған әдіс - тәсілдердің нәтижелігін, топтық, жұптық жұмыс істеген тиімді екенін білдірді. Сабақ барысында оқушылардың білімге деген қызығушылықтарың, өз беттерімен білім алуға тырысқандықтарың, барлық оқушылардың белсенділіктерің анық байқауға болды.
Жаңа оқу жылына мұғалімге қойылатын мақсат:
- Үлгерімі төмен оқушылармен, оралман оқушылармен оқуларындағы ақауларды жою мақсатында жүйелі жұмыс жүргізу;
- Қабілетті оқушыларды олимпиадаға дайындау жұмысын күшейту
Шинтемирова Зухра Канатовна санаты жоқ, ағылшын тілі пәні мұғалімі. Еңбек өтілі 17 жыл, білім жетілдіру курсынан өтті. Мұғалім 2,3,5,6,7,8, сыныптарында сабақ берді. Өз іс – тәжірибесінде ақпараттық технология, СТО технологияларының элеметтерін жүйелі түрде қолданады. Мұғалімнің өзекті тақырыбы «Жаңа технология элементтерін пайдалана отырып, ағылшын тілі сабағына қызуғышылықтарын арттыру ».
Оқушылардың білім сапасының көрсеткіші
сыныптар | 2021-2022 оқу жылында білім сапасы |
2 а | 70% |
3 ә | 63% |
5 а | 60% |
6 а | 66% |
7 ә | 70 % |
8 ә | 70% |
Оқушылардың жетістігі
Оқушылардың аты-жөні | Қатысқан іс- шаралары, дәрежесі | Нәтижесі |
Муратбек Еркебұлан 3 ә сынып | «British bulldog» Ағылшын тілі бойынша Халықаралық олимпиада | 1 орын |
Жайлауханов Жалғас 3 ә сынып | «British bulldog» Ағылшын тілі бойынша Халықаралық олимпиада | 1 орын |
Мәсәлім Медина 3 ә сынып | «British bulldog» Ағылшын тілі бойынша Халықаралық олимпиада | 1 орын |
Кайрханова Нұрай 5 ә сынып | «British bulldog» Ағылшын тілі бойынша Халықаралық олимпиада | 1 орын |
Жарқын Айдос 7 ә сынып Жұмабеков Ерназар 3 ә сынып Нурланқызы Гулнара 6 а сынып Тұрарұлы Нұрболат 6 а сынып Жандосқызы Аяужан 6 а сынып Тұрарұлы Нұрболат 6 а сынып Нурланқызы Гулнара 6 а сынып Жандосқызы Аяужан 6 а сынып Кайырханова Нұрай 5 ә сынып Нәсихан Бердіәлі 2 а сынып Қасымхан Балжан 2 а сынып Жандосқызы Аяужан 6 сынып Қайырханова Нұрай 5 сынып | « British bulldog»Ағылшын тілі бойынша Халықаралық олимпиада «British bulldog» Ағылшын тілі бойынша Халықаралық олимпиада «British bulldog» Ағылшын тілі бойынша Халықаралық олимпиада Ағылшын тілі пәні бойынша Республикалық қашықтық олимпиада КИО Ағылшын тілі пәні бойынша Республикалық қашықтық олимпиада КИО «Altyn Qyran- Ерекше Дарын Иесі» «Altyn Qyran-Ерекше Дарын Иесі» « Altyn Qyran-Ерекше Дарын Иесі» Республикалық Ұлан ауданы бойынша ағылшын тілі пәнінен 5-6 сыныптар арасында олимпиада. Республикалық Олимпиада Облыстық кезеніне қатысқаны ушін. « Мың Бала » Республикалық олимпиада Ағылшын тілі пәні бойынша | 1 орын 1 орын 1 орын 1 орын 1 орын Сертификат Сертификат 3 орын 3орын 3 орын 2 орын Сертификат Диплом 1 орын. |
Мұғалім жұмысының нәтижесі
Қатысқан іс- шаралары, дәрежесі | Нәтижесі |
Республикалық «Ағылшын тілінен» виртуалды-олимпиада. | 1орын Диплом |
І Республикалық «Лучший тіл маманы» | 1 орын Диплом |
«CLEVER» Ағылшын Тілі пәні бойынша Республикалық қашықтық олимпиадасы. | 1 орын Диплом |
«Кенгуру- Лингвист» Республикалық интеллектуалды қашықтық олимпиадасы. Ағылшын тілі пәні бойынша. Республикалық « Білім Айнасы » ғылыми- танымдық газетінің журналында материалы жарияланғаны үшін. Республикалық қашықтық олимпиадасы КИО II- Республикалық «Пед Старт» байқауы . Ағылшын тілі бойынша. | 1 орын Диплом Сертификат Сертификат 1 орын Диплом |
Шинтемирова Зухра Канатовна 6«а» сыныбында « A description of a favourite walk» атты ашық сабақ өткізді. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақта ойын технологиясы қолданылды. Сабақ шаттық шенберімен басталып, топтық, жұптық жұмыстың түрлері көрсетілді.Мұғалім қойылған мақсаттарына жетті. Жаңа сабақ өткен сабақпен байланыстырылды. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздер,әртүрлі пысықтауға арналған жаттығұлар, грамматикалық ережелер орындалды. Сөздік жұмысы өткізіліп, дарынды оқушылармен сұрақ-жауап жұмыстары жүргізілді. Формативті бағалау жүргізіліп, сабақтың аяғында рефлексия болды.Сабақ соңында оқушылар сабақта қолданылған әдіс - тәсілдердің нәтижелігін, топтық, жұптық жұмыс істеген тиімді екенін білдірді. Сабақ барысында оқушылардың білімге деген қызығушылықтарың, өз беттерімен білім алуға тырысқандықтарың, барлық оқушылардың белсенділіктерің анық байқауға болды.
Жаңа оқу жылына мұғалімге қойылатын мақсат:
Үлгерімі төмен оқушылармен, оқуларындағы ақауларды жою мақсатында жүйелі жұмыс жүргізу;
Қабілетті оқушыларды олимпиадаға дайындау жұмысын күшейту.
Қорыта айтқанда, ағылшын тілі әдістемелік бірлестігінің жұмысы қанағаттанарлық.
2022-2023 оқу жылына төмендегідей міндеттер мен талаптар қою:
1. Ағылшын тілінде білім сапасын 75 % - ке көтеру;
2. Үлгерімі төмен оқушылармен жеке сабақтан тыс жүйелі , тиянақты жұмыс жүргізу;
3. Әр мұғалім өз біліктілік санатын көтеруге күш салу;
4. Оқытудың жаңа технологиясын жүйелі пайдалана отырып, білім сапасын арттыру;
5. Әр ұстаз кәсіби шеберлігін шыңдау керек; .
6. Үлгерімі төмен оқушылардың ата-аналарымен үнемі жұмыс істеу;
7. Пәндік олимпиадаларға, ғылыми жобаларға қабілеті жоғары оқушыларды тиянақты дайындау.