Қазақ тілі мен әдебиеті және орыс тілі пәндері бірлестігінің жылдық сараптамасы. «Бозанбай орта мектебі»КММ 2020-2021 оқу жылы
Қазақ тілі мен әдебиеті және орыс тілі пәндері бірлестігінің жылдық сараптамасы.
«Бозанбай орта мектебі»КММ
2020-2021 оқу жылы
Қазақ тілі мен әдебиеті және орыс тілі пән бірлестігінің әдістемелік тақырыбы:
«Оқытудың озық әдіс- тәсілдерін ақпараттық - коммуникациялық технология негізінде жүргізе отырып, шығармашыл, құзыретті жеке тұлғаны қалыптастыру.»
Мақсаты:
Мұғалімдердің педагогикалық және кәсіби шеберлігін, құзырлылығын және сабақ беру әдістемесін үздіксіз жетілдіру арқылы
оқушылардың сапалы білім алуына, шығармашылық деңгейінің жоғары сатыға жетуіне ықпал ету.
Міндеттері:
Мұғалімдердің ақпараттық - коммуникациялық технология негізінде жұмыс жүргізуіне жағдай жасау;
Мұғалімдерге жаңа педагогикалық технологиялар мен инновацияларды меңгеруге, өз тәжірибесіне енгізуге көмек көрсету;
Озық педагогикалық тәжірибелерді зерттеу, үйрену, ендіру;
Мұғалімдердің әдістемелік шеберлігін, кәсіби деңгейін арттыру арқылы сапалы білімге қол жеткізу;
Ерекше қабілетті оқушыларды анықтап, қабілетіне қарай шығармашылыққа баулу;
Үлгерімі төмен оқушылармен үздіксіз жұмыс жүргізу;
2019-2020оқу жылында қазақ тілі мен әдебиеті және орыс тілі пәндер бірлестігінің мүшелері бекітілген жұмыс жоспары бойынша жұмыстар істеді. Оқу жылының басында қазақ тілі мен әдебиеті және орыс тілі пәндері бойынша күнтізбелік жоспар құрылып, әдістемелік бірлестік отырысында қаралып, бекітілді. Пән мұғалімдері тәжірибе алмасу арқылы жұмысты нәтижелі жүргізуге тырысты.
Егеменді еліміздің тірегі- білімді ұрпақ екендігі анық, демек бүгінгі заман талабына сай жастарға сапалы білім берудің, ғылымды дамытудың талаптары күшейе түсуде. Білім беру ұғымының өзі өзгеріп,кеңейіп, толығуда. Жеке тұлғаны дамытудың жаңа тұжырымдамасы білім берудің даралық сипатын көздейді, ол әрбір адамның нақты мүмкіндіктерін және оның өзін-өзі дамыту қабілеттілігін ескеруге мүмкіндік береді. Мұның өзі білім мазмұнын, тұлғаны жан –жақты үйлесімді дамытуға бағыттайды.
Оқу жылы бойы жетекшілік, бақылау сұрақтары, әдістемелік – ұйымдастырушылық сұрақтары қаралған бес әдістеме бірлестік отырысы өткізілді. Отырыста мындай сұрақтар қаралды:
- қазақ тілі мен әдебиеті және орыс тілі пәндері бойынша білім сапасын көтеру;
- мемлекеттік тілдің қолданылу аясын кеңейту;
- пән апталығын өткізу;
- мектепішілік пән олимпиадасын өткізу;
- 9,11- сынып оқушыларының ОЖСБ-ға дайындығы;
- 11 сынып оқушыларының ҰБТ-ге дайындығы;
- дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс;
- 9 сыныптың мемлекеттік емтиханға дайындығы;
Қазақ тілі мен әдебиеті және орыс тілі пәндер бірлестігінің құрамында 5 мұғалім бар. Оның барлығы жоғары білімді.
Бакыт Амангул қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі. Еңбек өтілі 18 жыл, осы мектепте 14 жыл, білім жетілдіру курсынан өткен мерзімі - 2018 жыл. 6А, 7А, 8А,10А сыныптарына сабақ береді. Мұғалімнің өзекті тақырыбы: Сабақта жаңа технология элементтерін қолдана отырып білім сапасын көтеріп, оқушылардың сауаттылығын арттыру. Өз іс – тәжірибесінде ақпараттық технология, СТО технологияларының элеметтерін, ойынның психологиялық және педагогикалық ерекшеліктерін жүйелі түрде қолданады.
Оқушылардың білім сапасының динамикасы
сыныптар | 2017-2018 оқу жылы | сыныптар | 2018-2019 оқу жылы | сыныптар | 2019-2020 оқу жылы | сыныптар | 2020-2021 оқу жылы | динамика |
9А | 52% | 10А | 73% | 11А | 64% | -9 | ||
7А | 38% | 8А | 55% | 9А | 55% | 10А | 44 | -9 |
5А | 44% | 6А | 54% | 7А | 66% | 8А | 71 | +5 |
11А | 78% | 5А | 62% | 6А | 64% | 7А | 64 | |
11Б | 100% | 7Б | 75% | 6А | 52 | |||
1Б | 100% |
қазақ тілі пәнінен 2020жылдағы ҰБТ-ның орташа пайызы
Жылы | Оқушы саны | Сапа |
2016-2017 | 15 | 96% |
2017-2018 | 9 | 90% |
2018-2019 | - | - |
2019-2020 | 15 | 96% |
2020-2021 | - | - |
Кестеде көрсетілгендей 2017 жылы 15 оқушы тапсырып , 96 пайыз,
2018 жылы 92 пайыз, 2020 жылы 14 оқушы тапсырып , 96 пайыз көрсетті.
2019-2020 оқу жылында 1оқушы Нөсерхан Ш таңдау пәніне қазақ тілі мен әдебиеті пәнін алып,
қазақ тілден 25, әдебиеттен 28 балл алды.
Қазіргі күнде Нөсерқан шуақ Сәрсен Аманжолов атындағы
Шығыс Қазақстан университеті, филология тарих халықаралық қатынастар факультетінде
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау мамандығы бойынша грантта оқып жатыр.
Оқушылардың жетістігі
Деңгейі | Байқау, олипиада атауы | Нәтижесі | Қатысушының аты- жөні | ||
2017 -2018 оқу жылы | |||||
Халықаралық | Қазақ әдебиеті пәнінен ІІ харықаралық олимпиада | І орын | Нұржанова А 11с. | ||
Халықаралық | Қазақ әдебиеті пәнінен ІІ харықаралық олимпиада | І орын | Нөсерқан Ш 9с. | ||
республикалық | КИО қазақ тілі қашықтық оли | ІІ орын | Жанатбекова Д 5с. | ||
республикалық | “Алаш сенген жастар” ІІ республикалық жас ақындар мүшәйрасы | ІІ орын, өлеңі респ.жинаққа енген | Нөсерқан Ш 9с. | ||
облыстық | Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен Қ. Бітібаева атындағы Респ. Олимп. | ІІ орын | Адалбек Ж 9с. | ||
облыстық | Рухани жаңғыру: «Туған өлкем-тұнған шежіре» тақырыбындағы обл оқушылар айтысы | сертификат | Нөсерқан Ш 9с. | ||
облыстық | “Ілияс оқулары” облыстық кезең | ІІ орын | Нөсерқан Ш 9с. | ||
облыстық | “Махамбет оқулары “Тартынбай сөйлер асылмын” бағыты | І орын | Нөсерқан Ш 9с. | ||
облыстық | Ақберен байқауының “Ақындар айтысы” бағыты | сертификат | Нөсерқан Ш 9с. | ||
облыстық | Дәстүрлі ІІ қалалық Ғабдуллин оқуларының жыр мүшәйрасы | атаулы сыйлық | Нөсерқан Ш 9с. | ||
облыстық | «Туған жерім» тақырыбындағы обл. шығарма байқауының “ Туған өлкем болашағы жайлы арманым” бағыты | жеңімпаз | Нұржанова Алтынай | ||
облыстық | «Туған жерім» тақырыбындағы обл. шығарма байқауының “ Туған өлкем болашағы жайлы арманым” бағыты | жеңімпаз | Нөсерқан Ш 9с. | ||
аудандық | Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен Қ. Бітібаева атындағы Респ. Олимп. | ||||
аудандық | “Ілияс оқулары” облыстық кезең | Нөсерқан Ш 9с. | |||
аудандық | “Махамбет оқулары “Тартынбай сөйлер асылмын” бағыты | Нөсерқан Ш 9с. | |||
аудандық | Ақберен байқауының “Ақындар айтысы” бағыты | Нөсерқан Ш 9с. | |||
аудандық | Ақберен байқауының “Ақындар айтысы” бағыты | Жанкелд А 7с. | |||
аудандық | “Мұқағали оқулары” | Жанкелд А 7с. | |||
аудандық | “Ауғанстан-ерлік орны” шығарма байқауы | Нұржанова Алтынай | |||
аудандық | “Мағжан оқулары” байқауы | Сәбиолла Р 7с | |||
2018-2019 оқу жылы | |||||
республикалық . | «Отбасым-байлығым” | өз шығармашылығынан 2-орын | Нөсерқан Ш 10 сынып | ||
республикалық | Респ, мұрагер парталы ұйымдастырған «Күз-мекреке» | өлең байқауы 2 орын | Мейрамбек Мәрмәр 8 с | ||
республикалық | Респ, мұрагер парталы ұйымдастырған «Күз-мекреке» | өлең байқауы 2 орын | Тұрарова Аянат 5с | ||
республикалық | Республикалық «Жас ақын» мүшәйрасы | үздік ақын» номинациясына ие болып 50 мың теңгемен марапатталды, | Нөсерқан Ш 10 сынып | ||
республикалық | Респ, мұрагер парталы ұйымдастырған «Менің ұстазым» эссе байқауы | 2-орын | Тұрарова Аянат 5с | ||
Облыстық | «Туған жер-алтын бесік» Өскеменде өткен жас ақындар айтысы | Бас жүлде | Нөсерқан Ш 10 -сынып | ||
Облыстық | «Ілияс Жансүгіров оқулары» | І орын. | Нөсерқан Ш 10 -сынып | ||
Облыстық | Камен Оразалин атындағы көркем сөз оқу | І орын | Нөсерқан Ш 10 -сынып | ||
Облыстық | «Мағжан оқулары», | ІІІ орын | Сәбиолла Р 8-сынып | ||
Облыстық | «Мағжан оқулары», | ІІ орын | Мейрамбек Мәрмәр 8-сынып | ||
Облыстық | Қазақ тілі пәнінен интелл. « LEADER» конкурсы | ІІІ орын | Адалбек Ж 10- сынып | ||
Облыстық | Қазақ тілі пәнінен интелл. « LEADER» конкурсы | ІІІ орын | Жеңісбек айсара 10-сынып | ||
Облыстық | Қазақ тілі пәнінен интелл. « LEADER» конкурсы | ІІІ орын | Мейрамбек Мәрмәр 8-сынып | ||
Облыстық | Қазақ тілі пәнінен интелл. « LEADER» конкурсы | ІІІ орын | Хогжилбек А 5- сынып | ||
Обылыстық | Қазақ тілі пәнінен интелл. « LEADER» конкурсы | ІІІ орын | Муратбек аяулым 5- сынып | ||
Аудандық | «Ілияс Жансүгіров оқулары» | І орын. | Нөсерқан Ш 10 -сынып | ||
Қалалық | Қалалық оқушылар арасында өткен айтыс | 3-орын алды. | Нөсерқан Ш 10 -сынып | ||
Қалалық | А.С.Пушкин атындағы кітапхана ұйымдастырған «Шәкәрім оқулары» | 3-орын алды | Сәбиолла Р 8-сынып | ||
Қалалық | А.С.Пушкин атындағы кітапхана ұйымдастырған «Шәкәрім оқулары» | сертификат | Мейрамбек Мәрмәр 8-сынып | ||
Қалалық | А.С.Пушкин атындағы кітапхана ұйымдастырған «Шәкәрім оқулары» | сертификат | Жанкелд А 8- сынып | ||
Аудандық | «Жарқын болашақ» олимп, «Жазушылар» бағыты. | І орын | Нөсерқан Ш 10 -сынып | ||
Аудандық | «Жарқын болашақ» олимп, «Сөз шебері» бағыты | ІІІ орын | Сәбиолла Р 8-сынып | ||
Аудандық | «Ақберен» аудандық кезең ақындар мүшайрасы | І орын | Нөсерқан Ш 10 -сынып | ||
Аудандық | Бітібаева олимп. | сертификат | Адалбек Жәйдары 10 -сынып | ||
Аудандық | «Әбіш оқулары» «Мәнерлеп оқу» | ІІ орын | Мейрамбек Мәрмәр 8-сынып | ||
Аудандық | «Әбіш оқулары» «Сахналық қойылым» | І орын, | 8 оқушы 10,8 сыныптар | ||
обылыстық | «Әбіш оқулары» «Сахналық қойылым» | сертификат | 8 оқушы 10,8 сыныптар | ||
Аудандық | «Ақберен» аудандық кезең | ІІІ орын | Сейт Б 8- сынып | ||
Аудандық | «Мағжан оқулары», | бас жүлде | Сәбиолла Р 8-сынып | ||
Аудандық | «Мағжан оқулары», | бас жүлде | Мейрамбек Мәрмәр 8-сынып | ||
2019-2020оқу жылы | |||||
Респ. | Жастар жылына орай өткен респ. жас ақындар мүшәйрасына қатысып үздік 50 ақынның қатарына енді. | «Көрермен көзайымы» номинайиясы | Нөсерхан Шуақ 11-сынып | ||
Респ. | Респ, мұрагер парталы ұйымдастырған «Алтын күз » эссе байқауына қатысып | 2-орын алды | Тұрарова Аянат 5сынып | ||
Респ. | Кио сертификат | сертификат | Нөсерхан Шуақ 11-сынып | ||
Респ. | Кио сертификат | сертификат | Жеңісбекқызы Айсара | ||
Респ. | Кио сертификат | сертификат | Мейрамбек Мәрмәр 9-сынып | ||
Аудандық | «Тәуелсіздікке тарту» аудандық шығарма | ІІ орын | Жанкелд А 9- сынып | ||
Аудандық | ««Тәуелсіздікке тарту» аудандық шығарма байқауына қатысып | І орын | Мейрамбек Мәрмәр 9-сынып | ||
Аудандық | «Тәуелсіздікке тарту» аудандық көркемсөз оқу | сертификат | Сәбиолла Р 9-сынып | ||
Аудандық | Аудандық олимпиада,қазақ тілі | 3 орын | Мейрамбек Мәрмәр 9-сынып | ||
облыстық | Обл интеллектуалды «Айналайын» конкурсы | 3 орын | Турарова Аянат | ||
облыстық | Обл интеллектуалды «Айналайын» конкурсы | 1 орын | Тулегенова Гулзана | ||
облыстық | Обл интеллектуалды «Айналайын» конкурсы | 1 орын | Жақсыбай Гаухар | ||
облыстық | Обл интеллектуалды «Айналайын» конкурсы | 1 орын | Муратбек Аяулым | ||
облыстық | Обл интеллектуалды «Айналайын» конкурсы | 2 орын | Жанатбекоа Д | ||
Респ. | Iqanat олимпиадасының эссе эрудит конкурсында 1 кезеңі | өтті | Мейрамбек Мәрмәр | ||
Аудандық | Аудандық Bilgen олимпиадасы,қазақ тілі | 2 орын | Мейрамбек Мәрмәр | ||
Аудандық | Аудандық Bilgen олимпиадасы,қазақ тілі | 1орын | Қосылбек Аяжан | ||
Аудандық | ІІ респ. Абай олимпиадасының аудандық кезеңі | 3-орын | Нөсерхан Шуақ | ||
Аудандық | «Абай мұрасы –адамзат қазынасы» аудандық жыр мүшайрасы | 3-орын | Сәбиолла Риза | ||
Аудандық | «Абай мұрасы –адамзат қазынасы» аудандық жыр мүшайрасы | 2-орын | Мейрамбек Мәрмәр | ||
облыстық | Қазақ тілі мен әдебиетінен абл. олимпиада .КАСУ | сертификат | Нөсерхан Шуақ | ||
Облыстық | Қазақ тілі мен әдебиетінен абл. олимпиада .КАСУ | сертификат | Адалбек Жәйдәр | ||
облыстық | Облыстық пән олимпиадасы «Туған жер. Туған ел. Туған глобал» | 2 орын | Адалбек Жайдар | ||
облыстық | Облыстық пән олимпиадасы «Туған жер. Туған ел. Туған глобал» | 2 орын | Нөсерхан Шуақ | ||
облыстық | Облыстық пән олимпиадасы «Туған жер. Туған ел. Туған глобал» | 2 орын | Мұратбек Ақжан | ||
облыстық | Облыстық пән олимпиадасы «Туған жер. Туған ел. Туған глобал» | 3 орын | Мейрамбек Мәрмәр | ||
облыстық | Облыстық «Leader» конкурсы, қазақ тілі | 1 орын | Тулегенова Гульзана | ||
облыстық | Облыстық «Leader» конкурсы, қазақ тілі | 1 орын | Турарова Аянат | ||
облыстық | Облыстық «Leader» конкурсы, қазақ тілі | 1 орын | Муратбек Аяулым | ||
облыстық | Облыстық «Leader» конкурсы, қазақ тілі | 3 орын | Шакирова Арай | ||
облыстық | Облыстық «Leader» конкурсы, қазақ тілі | 3 орын | Народ Ақбота | ||
облыстық | Облыстық «Leader» конкурсы, қазақ тілі | 3 орын | Жанатбекова Диляра | ||
облыстық | Облыстық « Жеңістің жұлдызды марафоны» байқауы | І орын | Нөсерхан Шуақ | ||
облыстық | Облыстық « Жеңістің жұлдызды марафоны» байқауы | ІІІ орын | Сабиолла Риза | ||
2020-2021оқу жылы | |||||
Аудандық | Кеңес әскерлерінің Ауғанстан Демократиялық Республикасынан шығарылуының 32 жылдығына арналған эссе жазу байқауы | мадақтама | Мейрамбек Гаухар | ||
Аудандық | Кеңес әскерлерінің Ауғанстан Демократиялық Республикасынан шығарылуының 32 жылдығына арналған эссе жазу байқауы | мадақтама | Тұрарова Аянат | ||
Аудандық | «Балалар көзімен азаматтық қорғаныс» өлең байқауы | Белсенділігі үшін | Нұрланқызы Д | ||
Аудандық | «Балалар көзімен азаматтық қорғаныс» өлең байқауы | Белсенділігі үшін | Тұрарова Аянат | ||
Аудандық | «Балалар көзімен азаматтық қорғаныс» сурет байқауы | Белсенділігі үшін | Нурушова А | ||
Аудандық | «Менің сүйікті спортшым» эссе конкурсы | Белсенділігі үшін | Нажитбай Б | ||
Аудандық | «Менің сүйікті спортшым» эссе конкурсы | Белсенділігі үшін | Толықбаева А | ||
Аудандық | «Менің сүйікті спортшым» эссе конкурсы | Белсенділігі үшін | Народ Б | ||
Аудандық | «Менің сүйікті спортшым» эссе конкурсы | 2-орын | Шакирова А | ||
облыстық | ХХІ Респ.Абай оқуларының облыстық кезеңде «Жүйіріктен жүйірік озар жарысқанда» | 3-орын | Мейрамбек М | ||
облыстық | ХХІ Респ.Абай оқуларының облыстық кезеңіне қатысқаны үшін | сертификат | Кайлауова А | ||
облыстық | ХХІ Респ.Абай оқуларының облыстық кезеңіне қатысқаны үшін | сертификат | Народ Б | ||
облыстық | ХХІ Респ.Абай оқуларының облыстық кезеңіне қатысқаны үшін | сертификат | |||
облыстық | Қазақ тілі мен әдебиеттен қашықтықтан өткен облыстық олимпиада КАСУ | 1-орын | Ауғанбай Жәнібек | ||
облыстық | Қазақ тілі мен әдебиеттен қашықтықтан өткен облыстық олимпиада КАСУ | 3-орын | Әділ Гаухар | ||
облыстық | Қазақ тілі мен әдебиеттен қашықтықтан өткен облыстық олимпиада КАСУ | сертификат | Серік Мөлдір | ||
облыстық | «Оқу мектебі» жобасын жүзеге асыру аясында 6-8 сынып оқушылары арасында «Оқы және жеңіске жет»обл. конкурс | 3-орын | Биханым Н | ||
облыстық | «Оқу мектебі» жобасын жүзеге асыру аясында 6-8 сынып оқушылары арасында «Оқы және жеңіске жет»обл. конкурс | 3-орын | Тулегенова Г | ||
облыстық | «Оқу мектебі» жобасын жүзеге асыру аясында 6-8 сынып оқушылары арасында «Оқы және жеңіске жет»обл. конкурс | 3-орын | Шакирова А | ||
облыстық | «Оқу мектебі» жобасын жүзеге асыру аясында 6-8 сынып оқушылары арасында «Оқы және жеңіске жет»обл. конкурс | 3-орын | Ауғанбай Н | ||
облыстық | «Оқу мектебі» жобасын жүзеге асыру аясында 6-8 сынып оқушылары арасында «Оқы және жеңіске жет»обл. конкурс | 3-орын | Народ Б | ||
облыстық | «Оқу мектебі» жобасын жүзеге асыру аясында 6-8 сынып оқушылары арасында «Оқы және жеңіске жет»обл. конкурс | 2-орын | Серікбек Н | ||
облыстық | «Оқу мектебі» жобасын жүзеге асыру аясында 6-8 сынып оқушылары арасында «Оқы және жеңіске жет»обл. конкурс | 3-орын | Толықбаева А | ||
облыстық | «Оқу мектебі» жобасын жүзеге асыру аясында 6-8 сынып оқушылары арасында «Оқы және жеңіске жет»обл. конкурс | 3-орын | Нурланқызы Д | ||
облыстық | «Оқу мектебі» жобасын жүзеге асыру аясында 6-8 сынып оқушылары арасында «Оқы және жеңіске жет»обл. конкурс | 3-орын | Турарова А | ||
облыстық | Облыстық « Жеңістің жұлдызды марафоны» байқауы | ІІІ орын | Нурланқызы Д | ||
Мұғалімнің қатысқан шаралары мен жетістігі,алған марапаттары
Тақырыбы | түрі | деңгей | нәтежесі |
2017-2018 | |||
Қазақ тілі пәні бойынша олимпиада | КИО қашықтық | Республикалық | Респ. б/ша ІІІ орын, обылыс б/ша ІІІ орын, аудан б/ша І орын |
“Жыл сынып жетекшісі-2018”байқау | байқау | аудандық | ІІ орын |
“Қ.Қайсеновтың педагогикалық мұралары” | аудандық педагогикалық оқу | аудандық | ІІІ орын |
“Нұр Отан” партиясы ШҚОФ төрағасының бірінші орынбасарының алғыс хаты | обылыстық | алғыс хат | |
«Алаш сенген жастар» республикалық жас ақындар мүшайрасы оқушы дайындаған үшін | оқушы дайындаған үшін | республикалық | Алғыс хат |
«Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында өткізілген «Краеведческая мозаика» облыстық семинар | әдеби кеш өткізгені үшін | облыстық | мадақтама |
2018-2019 | |||
Қазақ тілі пәні бойынша олимпиада | КИО қашықтық | Республикалық | Респ. б/ша ІІ орын, обылыс б/ша І орын, аудан б/ша І орын |
Респ, мұрагер парталы ұйымдастырған | «Үздік сабақ презентациясы» | Республикалық | І орын |
Респ, мұрагер парталы ұйымдастырған | «Үздік сабақ сабақ» | Республикалық | І орын |
Респ, мұрагер парталы ұйымдастырған байқауларға оқушы қатыстырғаны үшін | Белсенділік үшін | республикалық | Алғыс хат |
Кеңес одағының батыры Т.Тоқтаров атындағы жүлде үшін өткен ауд. спартакиада | Үстел тенисі | аудандық | ІІ орын |
Кеңес одағының батыры Т.Тоқтаров атындағы жүлде үшін өткен ауд. спартакиада | тоғызқұмалақ | аудандық | ІІІ орын |
ІІ облыстық «Кәмен оқулары» байқауына атсалысып белсенділік танытқаны үшін | облыстық | Алғыс хат | |
Ұлан ауд. білім саласына қосқан үлесі үшін | Аудандық білім бөлімінің басшысы | мадақтама | |
2019-2020 | |||
Астана қаласы- сәулет өнерінің туындысы. Диалект сөздер. | Qazan.info | республикалық | сертификат |
Қазақ тілі пәні бойынша олимпиада | КИО қашықтық | Республикалық | Респ. б/ша сертификат обылыс б/ша ІІ орын, аудан б/ша ІІ орын |
Қазақ әдебиеті пәні бойынша олимпиада | КИО қашықтық | Республикалық | Респ. б/ша сертификат обылыс б/ша ІІ орын, аудан б/ша ІІ орын |
«Кемеңгер ұстаз» | олимпиада | республикалық | сертификат |
5 сынып қазақ тілі пәнінен «Отбасылық ғұрыптар» тақырыбы бойынша ҚМЖ | сабақ жоспары «Ziatker» kz сайты | республикалық | сертификат |
Отбасындағы қатынас.Бала тәрбиесіндегі ата – ананың жауапкершілігі | Баяндама «Ziatker» kz сайты | республикалық | сертификат |
Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі ҚМЖ | сабақ жоспары «Ziatker» kz сайты | республикалық | сертификат |
Республикалық қашықтық олимпиада, «Зияткерлік олимпиада -2019» | олимпиада | республикалық | 2 орын |
2020-2021 | |||
«Халықаралық Экология, Инженерия және Педагогика Ғылымдар Академиясы» қоғамдық қоры төрағасының алғыс хаты | Халықаралық конференция | Халықаралық | Алғыс хат |
«Кәсіптік білім берудің дуалды жұйесі» және «Білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар» атты халықаралық онлайн-конференция | Халықаралық конференция | Халықаралық | сертификат |
Қазақ әдебиеті пәні бойынша олимпиада | КИО қашықтық | Республикалық | Респ. б/ша ІІ орын, обылыс б/ша І орын, аудан б/ша І орын |
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен ұстаздар арасындағы онлайн блиц-туринер | «Ұстаз тілегі» ғылыми-әдістемелік орталығы | Республикалық | І орын |
Ы Алтынсаринның 180 жылдығына арналған « Ұлы даланың дара ұстазы» атты олимпиада | Білім беру қызметкерлеріне арналған респ. сайт | Республикалық | І орын |
«Жаңартылған бағдарламаны жүзеге асыру шеңберінде қазақ тілі пәнінен оқыту арқылы функционалдық сауаттылықты арттыру әдістемесі | ҚРБЖҒМ «Өрлеу» ж/е «Атамекен» ғылыми әдістемелік орталығцы | Республикалық | сертификат |
6А, 7А ,8А, 10 А сыныптары бойынша жылдық қорытынды
гистограммасы 2020-2021 о.ж
Пәні | сынып | Оқушы саны | 5 | 4 | 3 | сапа | үлгерім | Бағ. б/ша | Орынд. |
Қазақ тілі | 6А | 16 | 0 | 9 | 7 | 56 | 100 | 24 | 24 |
Қазақ тілі | 7А | 24 | 4 | 11 | 9 | 62 | 100 | 24 | 24 |
Қазақ тілі | 8А | 21 | 2 | 13 | 6 | 71 | 100 | 16 | 16 |
Қазақ тілі | 10А | 9 | 0 | 4 | 5 | 44 | 100 | 8 | 8 |
Жалпы | 70 | 6 | 37 | 27 | 61 | 100 |
Қорытынды:
Қазақ тілінен 6А сынып ІУ тоқсанда оқу сапасы – 56%, жылдық бойынша да сапасы – 56% болды. 7А сынып ІУ тоқсанда оқу сапасы-70% , жылдық бойынша сапасы – 61 пайыз, 9пайызға төмен . 8А сыныбы ІУ тоқсанда оқу сапасы - 71% болса, жылдық бойынша -71 пайыз .
Қазақ әдебиеті
Пәні | сынып | Оқушы саны | 5 | 4 | 3 | сапа | үлгерім | Бағ. б/ша | Орынд. |
әдебиет | 6А | 16 | 0 | 9 | 6 | 56 | 100 | 16 | 16 |
әдебиет | 7А | 24 | 4 | 12 | 8 | 70 | 100 | 16 | 16 |
әдебиет | 8А | 21 | 2 | 12 | 7 | 66 | 100 | 24 | 24 |
әдебиет | 10А | 9 | 0 | 5 | 4 | 55 | 100 | 16 | 16 |
Жалпы | 70 | 6 | 38 | 25 | 62 | 100 |
Жылдық қорытынды жалпы қазақ тілі бойынша оқу сапасы - 61% , ал үлгірім 100 пайыз . Әдебиет пәні бойынша оқу сапасы – 62пайыз, үлгерім 100 пайыз.
Ұсыныс:
Жазғы демалысқа тапсырма беріп, өткен тақырыптарды қайталауға ұсыныс айту ;
Оқушылардың білімі мен икемін уақытылы тексеріп, біліміндегі игерілмей қалған тұстарды дер кезінде есепке алу ;
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін көркемшығармаларды оқуға тапсырма беру.
Серік Салтанат - қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі. Еңбек өтілі 2 жыл. 5а, 9а, 11а сыныптарына сабақ береді. Мұғалімнің өзекті тақырыбы: «Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында жаңа технологияны пайдалана отырып сауатты да саналы жеке тұлға қалыптастыру». Өз іс-тәжірибесінде ақпараттық технология, СТО технологияларының элеметтерін, ойынның психологиялық және педагогикалық ерекшеліктерін жүйелі түрде қолданады.
11.02.2021ж. Серік Салтанат 11 «А» сыныбында «Абай жолы» роман-эпопеясының «Шытырманда» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сынып бойынша жалпы 16 оқушы қатысты. Сәлемдесуден соң оқушылардың түгел отырғанына көз жеткізіп, көңіл-күйін сұрап, санитарлық нормаларды сақтауды еске салып, сабағын бастады. Үй тапсырмасын сұрап, өткен сабақты пысықтады. Жаңа сабақты түсіндірмес бұрын «Тақырыпты болжа» әдісі арқылы жетекші сұрақтар көмегімен ойтүрткі салды.
Тақырып анықталғаннан кейін, оқушыларға проектор арқылы «Абай жолы» роман-эпопеясы туралы қысқаша бейнематериял көрсетіліп оқушылардың қызығушылығы ойанғаннан кейін мұғалім тақырыпқа қысқаша тоқталып өтті, Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы және Абай жолының шығу тарихы туралы қысқаша мәлімет берді.
Алғашқы тапсырма тамашалаған бейнесюжет бойынша оқушылардың есте сақтау қабілеті мен тыңдалым дағдысы анықтау мақсатында екі топқа бөліп Абай жолы туралы қысқаша ақпараттар айтылды.
Екінші тапсырмада оқушыларға тірек сөздер берілді. Әр оқушы сол тірек сөзден мағыналы сөйлем, шамасы жеткенше ойын қорытып, айтып беруі керек еді. Әр оқушы тапсырманы шама-шарқы жеткенше жылдам, әрі сапалы орындауға тырысты.
Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім «Абай жолы» роман-эпопеясына байланысты құрастырған тест сұрақтарын оқушыларға таратып беріп, бес минудта орындау талап етілді, орындап болғаннан кейін оқушылар бір-бірімен алмасып тексерілді. Соңына қарай қатемен жұмыста жасалынды. Мұғалім тақырыпты қортындылап, қалыптастырушы бағалау парақтарын таратты. Оқушылар қиналған тұстарын, қателескен жерлерін, бүгінгі сабақта қандай жетістікке жеткендерін тізіп жазды.
Мұғалімге ұсыныс: Білім алушыларды қызықтыру мақсатында сұрақтар дайындап, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру.
Оқушылардың білім сапасының жылдық көрсеткіші.
Сынып | Пән | 2019-2020 оқу жылы | Сынып | Пән | 2020-2021 оқу жылы | Динамика |
6ә, 8а, 10а | Қазақ тілі | 60 % | 5а, 9а, 11а | Қазақ тілі | 65% | +5 |
6ә, 8а, 10а | Қазақ әдебиеті | 66% | 5а, 9а, 11а | Қазақ әдебиеті | 65% | -1 |
Пән бойынша білім сапасы
2020-2021 оқу жылы | ||
Қазақ тілі | Қазақ әдебиеті | |
Білім сапасы % | 65% | 65% |
Оқушы саны | 63 | 63 |
«5» | 15 | 15 |
«4» | 26 | 26 |
«3» | 22 | 22 |
Оқушылардың жетістігі
№ | Оқушының аты - жөні | Сынып | Қатысқан шара | Нәтиже |
1 | Асқарова Нұрай | 5 | «Менің сүйікті спортшым» эссе жазу конкурсы | ІІ- орын |
2 | Барысбай Жақсыбай | 5 | «Тәуелсіздікке тарту» атты республикалық шығармашылық және өнер байқауына қатысып, көркемсөз жанры бойынша | ІІ- орын |
3 | Октабир Қуанышбек | 9 | М. Мақатаевтың 90-жылдығына орай ұйымдастырылған «Ақын халықтың жүрегінде» атты республикалық өнер және шығармашылық байқауына өз шығармашылығымен (өлең) қатысып | І- орын |
4 | Бақытхан Мейрамбек | 11 | «Жыр алыбы – Жамбыл» жас ақындар айтысының облыстық кезеңінде | ІІІ-орын |
5 | Бақытхан Мейрамбек | 11 | «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндерінен Тәуелсіздіктің 30 жылдығына және көрнекті ғалым, профессор Қ. Шаязметұлының 80 жылдығына арналған республикалық пәндік 6олимпиадада жақсы білім жетістігін көрсеткен | «Үздік өнері үшін» мадақтама |
6 | Бақытхан Мейрамбек | 11 | Қазақстан-Американдық университетінде қазақ тілі мен әдебиетінен қашықтықтан өткен обылыстық олимпиадаға қатысушы | Сертификат |
7 | Бақытхан Мейрамбек | 11 | «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында Қазақстан Республикасының 30-жылдығына арналған қалалық оқушылар «Ақындар айтысы» байқауында | І- орын |
Мұғалімнің қатысқан іс-шаралары мен жетістігі
№ | Жас маманның аты - жөні | Қатысқан шара | Нәтиже |
1 | Серік Салтанат | «Қаңтар» айында өткізілген Республикалық «Қазақ тілі» Блиц-турнирі | І - орын |
2 | Серік Салтанат | «Қаңтар» айында өткізілген Республикалық «Қазақ әдебиеті» Блиц-турнирі | І - орын |
3 | Серік Салтанат | «Ustaz tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығы ұйымдастырған Қазақ тілі пәнінен ұстаздар арасындағы онлайн блиц-турнирдің жеңімпазы | 1-дәрежелі диплом |
4 | Серік Салтанат | «Ustaz tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығы ұйымдастырған Қазақ әдебиеті пәнінен ұстаздар арасындағы онлайн блиц-турнирдің жеңімпазы | 1-дәрежелі диплом |
5 | Серік Салтанат | «Эссе жазу техникасы» онлайн семинарына қатысқандығын растайды 17-19 ақпан | Сертификат |
6 | Серік Салтанат | Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту аясында «OnlineMektep арқылы қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру» педагог кадрлардың біліктілігін арттыру білім беру бағдарламасы бойынша 40 академиялық сағат көлемінде онлайн-курсын сәтті аяқтады | Сертификат |
7 | Серік Салтанат | «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы өткізген «Шығыс Қазақстан, Қарағанды, Павлодар облыстарының жетекші мектептерінің аймақтық форумы» тақырыбындағы 5 академиялық сағат аймақтық форумға қатысты | Сертификат |
Ұсыныс:
Қосымша жүргізіп, өткен тақырыптарды үнемі қайталап отыру;
Оқушылардың білімі мен икемін уақытылы тексеріп, біліміндегі игерілмей қалған тұстарды дер кезінде есепке алу ;
Бақылау жұмыстарынан кейін міндетті түрде коррекциялық жұмыстарды жүйелі түрде өткізуге дағдылану;
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін дәстүрлі емес, заман талабына сай сапалы сабақ жүргізу.
Алибек Талғатұлы Қысатай - қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі. Еңбек өтілі 3 жыл, осы мектепте 2 жыл. Білім жетілдіру курсынан өткен мерзімі: 2019 жыл, 2020 жыл. 6ә сыныбына сабақ береді. Мұғалімнің өзекті тақырыбы: «Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында сын тұрғысынан ойлау және ойын технологиясы элементтерін пайдалану арқылы ізденімпаз, шығармашыл және жеке тұлға қалыптастыру». Өз іс-тәжірибесінде ақпараттық технология, СТО технологияларының элеметтерін, ойынның психологиялық және педагогикалық ерекшеліктерін жүйелі түрде қолданады.
06.02.2021ж. Қысатай Алибек 11А cынып оқушылар арасында «Тарихыңды таны» тақырыбында дебат ойынын өткізді. Дебатқа екі фракция қатысты: «Номад» және «Азиялық скифтер». Тақырып тарихи, әрі ауқымды болғандықтан қатысуға қызығушылық білдірген оқушылар алдын-ала таңдалып алынды. Қалған оқушылар тартысқа толы ой додасын тамашалап, жақтастары үшін тақым қысып отырды.
Дебат АПФ форматында өтті. Үкімет және оппозиция болып бөлініп, тайм-кипер сайлап, дебаттың барлық ережелерін сақтады. Қарар: БП Қазақстан тарихын тарихын Қазақ хандығы құрылған кезден бастап оқыту керек деп есептейді.
Алдымен үкімет басшысы сөз алды. Ол өз фракциясының ұстанымдары мен аргументтерін келтірді. Оппозиция лидері үкімет басшысының дәлелдері мен аргументтерін жоққа шығаруға тырысып, өз идеясы мен ойын нақты жеткізді. Артынша үкімет басшысының орынбасары, одан кейін оппозиция лидерінің орынбасары өз позицияларын барынша көтеруге тырысты. Қорытынды бөлімде оқушылар өз сөздері мен ойынға жалпы сараптама жасады.
Ойын соңында көріп отырған оқушылар ойын жайлы пікірлерімен бөлісті. Дебатқа деген қызығушылығы оянғанын жасырмады. Қысатай Алибек екі жақтаушы мен даттаушы оқушылардың аргумент, фактілеріне талдау жасап ойынды қорытындылады. Алғаш ойын болған соң жіберілген қате, кемшіліктерге де көз жұма қараған жоқ. «Сын түзелмей, мін түзелмейді» деген сөзді еске алып, дер кезінде түзеп отыру жайында кеңес берді. «Номад» фракциясы жеңімпаз деп танылды.
Мұғалімге ұсыныс: Білім алушылардың жас ерекшелігін ескере отырып, бұдан да өткір тақырып аясында дебат ойынын өткізу.
Оқушылардың білім сапасының жылдық көрсеткіші.
Сынып | Пән | 2019-2020 оқу жылы | Сынып | Пән | 2020-2021 оқу жылы | Динамика |
5ә | Қазақ тілі | 60 % | 6ә | Қазақ тілі | 58% | -2 |
5ә | Қазақ әдебиеті | 60% | 6ә | Қазақ әдебиеті | 58% | -2 |
Пән бойынша білім сапасы
2020-2021 оқу жылы | ||
Қазақ тілі | Қазақ әдебиеті | |
Білім сапасы % | 58% | 58% |
Оқушы саны | 12 | 12 |
«5» | 2 | 2 |
«4» | 5 | 5 |
«3» | 5 | 5 |
Оқушылардың жетістігі
Деңгейі | Байқау, олипиада атауы | Нәтижесі | Қатысушының аты- жөні |
2020-2021 оқу жылы | |||
Республикалық (қашықтық) | www.nio.kz Ұлттық олимпиада сайты | I дәрежелі | Бақытов Аңсар |
Республикалық (қашықтық) | www.nio.kz Ұлттық олимпиада сайты | I дәрежелі | Жарқын Айдос |
Қалалық (қашықтық) | «Жыр алыбы-Жамбыл» атты конференция | Алғысхат | Жанкелд Жанерке |
Қалалық (қашықтық) | «Жыр алыбы-Жамбыл» атты конференция | Алғысхат | Нұрбек Айгерім |
Республикалық (қашықтық) | www.iBilim.kz Республикалық онлайн олимпиадалар мен конкурстар сайты | IІІ дәрежелі | Бақытов Аңсар |
Республикалық (қашықтық) | www.iBilim.kz Республикалық онлайн олимпиадалар мен конкурстар сайты | IІІ дәрежелі | Жарқын Айдос |
Республикалық (қашықтық) | www.iBilim.kz Республикалық онлайн олимпиадалар мен конкурстар сайты | IІІ дәрежелі | Жанкелд Жанерке |
Мұғалімнің қатысқан іс-шаралары мен жетістігі.
Тақырыбы | түрі | деңгейі | нәтежесі |
2020-2021 оқу жылы | |||
«Үздік өлкетану сабағы-2020» | байқау | облыстық | сертификат |
І Республикалық «Абай әлемі және рухани мұрасы» | олимпиада | республикалық | І орын |
І Республикалық «Абай әлемі және рухани мұрасы» | олимпиада | республикалық | құрмет грамотасы |
www.iBilim.kz Республикалық онлайн олимпиадалар мен конкурстар сайты | олимпиада | республикалық | ІІІ орын |
«Жас Ұлан» қалалық комитетінің «Қайта жүктеу» атты үш күндік көшбасшылар мектебі | іс-тәжірибемен бөлісу | қалалық | алғысхат |
Мұқағали Мақатаевқа арналған қалалық байқау | ұйымдастыруға үлес қосу және төрелік ету | қалалық | алғысхат |
Республикалық ғылыми-әдістемелік сайттары | Оқу-әдістемелік материал жариялау | республикалық | сертификат (бірнешеу) |
Ұсыныс:
Қосымша жүргізіп, өткен тақырыптарды үнемі қайталап отыру;
Оқушылардың білімі мен икемін уақытылы тексеріп, біліміндегі игерілмей қалған тұстарды дер кезінде есепке алу ;
Бақылау жұмыстарынан кейін міндетті түрде коррекциялық жұмыстарды жүйелі түрде өткізуге дағдылану;
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін дәстүрлі емес, заман талабына сай сапалы сабақ жүргізу.
Отчет учителя русского языка и литературы по русскому языку и литературе за 2020-2021 учебный год
Адилова Динара Куанышбаевна является учителем русского языка и литературы , преподает в 5,6,7,8,9,10,11 классах.
Работает над проблемой развития устной и письменной речи учащихся.
Стаж работы в данной школе 3 года. Категории нет. Нагрузка 27 часов.
Итоги работы за 2020-2021 год
Результаты работы предмет – Русский язык
Класс | 1 четверть | 2 четверть | 3 четверть | 4 четверть | Год | динамика |
7 «а» | 58.77 | 56.62 | 61.54 | 58.85 | 61.54 | +3 |
6 «б» | 66.29 | 66.29 | 66.69 | 66.69 | 66.69 | |
5 «б» | 71.43 | 71.43 | 71.43 | 71.43 | 71.43 | |
8 «а» | 62.80 | 62.50 | 59.56 | 59.56 | 59.56 | -1 |
9 «а» | 66.67 | 66.67 | 66.67 | 66.67 | 66.67 | |
10 а | 48.44 | 48.44 | 44.48 | |||
11а | 68.78 | 68.78 | 68.78 | |||
7 «б» | 64 | 64 | 64 | 64 | 64 | |
9 «б» | 66.67 | 66.67 | 66.67 | 66.67 | 66.67 |
Результат работы предмет – Русская литература
Класс | 1 четверть | 2 четверть | 3 четверть | 4 четверть | Год | динамика |
5 б | 71.43 | 71.43 | 71.43 | 71.43 | 71.43 | |
6 б | 66.67 | 66.67 | 66.67 | 66.67 | 66.67 | |
7 б | 64 | 64 | 64 | 64 | 64 | |
9 б | 67 | 67 | 67 | 67 | 67 |
Всего обучаю 85 учеников
Русский язык 85 учеников. Из них на «3»-33
Из них на «4»-36
Из них на «5»-17
Качество знаний- 61
Русская литература 15 учеников . Из них на «3»- 5
Из них на «4»-7
Из них на «5»-3
Качество знаний – 66
По сравнению с итогами 2019-2020 года качество знаний повысилось в 9 а и 7 б классах. Работа в данных классах проводилась с учетом инвидуальных способностей учащихся, дифференциованных занятии. Работа проводилась со слабоуспевающими учениками , им были предоставлены дополнительные занятия при усвоении программного материала. Стабильные знания по русскому языку показывают учащиеся 11,8 и 9 классов . По результатам суммативных оцениваний за раздел и за четверти учащиеся всех классов показывают стабильные результаты.
Анализ открытого урока русского языка в 9-А классе проведенный учителем Адиловой Д.К
Дата проведения: 15 февраля 2020 г.
Класс: 9-А.
Тема урока: «Урок-исследование одного слова».
Тип урока: урок-исследование.
Форма урока: «Лингвистическая лаборатория»
Цели:
- дать целостное, комплексное представление о слове, пропустив его через языковую систему;
- развивать умение «думать о словах»;
- способствовать формированию интереса к слову и языку в целом.
Дидактическая структура урока выдержана и представляет собой следующие этапы:
Организационный момент.
Подводящий момент.
Исследование.
Актуализация знаний.
Подведение итогов.
Домашнее задание на выбор.
На уроке прослеживался, что учебный процесс по освоению темы проектируется от цели до результата, и это важный позитивный момент.Учитель уверенно и грамотно использует эффективные методы работы с информацией; на уроке была успешно организована поэтапная самостоятельная учебная, интеллектуально-познавательная и рефлексивная деятельность учащихся; обеспечивались условия для применения знаний и умений в практической деятельности.Учителю удалось заинтересовать ребят. Урок прошел в мягкой психологической атмосфере.На анализируемом уроке видно, что учитель умеет отбирать учебный материал с точки зрения наличия в нем элементов воспитывающего, ценностно-смыслового характера; элементов развивающего характера; вариативности. На протяжении всего урока учитель не упустил ни одной возможности, чтобы организовать учебное исследование;
Рекомендации к уроку 1. Активно использовать образовательные функции русского языка для формирования основ функциональной грамотности.
На рост уровня обученности и качества знаний повлияло систематическое посещение уроков учащимися, активная работа на уроке, регулярное выполнение домашних заданий, посещение индивидуальных консультаций. В целях повышения качества знаний на 2020-2021 учебный год учитель планирует:
систематическое проведение коллективных и индивидуальных консультаций;
усиление проверки домашних заданий;
индивидуальный подход к каждому ученику;
усовершенствовать и разработать новые контрольно-измерительные материалы по русскому языку с учётом изменения заданий по материалам ИА , позволяющие проводить контрольные и самостоятельные работы при высокой степени объективности оценивания;
поддержание высокой степени дисциплины на уроках, привитие ответственности за качество подготовки к ним;
продолжать воспитательную работу, направленную на положительный результат обучения;
продолжить работу с одарёнными детьми;
принимать активное участие во внеклассных мероприятиях, направленных на расширение кругозора учащихся;
продолжить работу по привлечению кадет к научно-исследовательской работе и принимать активное участие в работе научно-исследовательских конференций;
продолжить работу по созданию новых методических разработок, посвящённых урочной и внеурочной деятельности;
Достижения учеников
5 класс | Карпов Рустам | ЛИДЕР | 2 место |
5 класс | Тастембек Аян | Лидер | 3 место |
5 класс | Аскат Диана | Лидер | 3 место |
7 класс | Адиль Жансая | Лидер | 3 место |
11 класс | Адилова Алтынай | Районная олимпиада по русскому языку | 1 место |
5 класс | Аскат Диана | Ак бота | Диплом 1 степени |
7 класс | Адиль Жансая | Ак бота | Диплом 3 степени |
Гистограммный отчет по предмету русский язык и литература за 2020-2021 учебный год учителя русского языка и литературы Адиловой Д.К
4 ЧЕТВЕРТЬ
Отчёт по предмету за 2020-2021 учебный год
Учитель Адилова Д
Класс | Кол-во Уч-ся | 5 | 4 | 3 | % успев | % качества | предмет |
5 б | 7 | 2 | 3 | 2 | 71 | Русский язык | |
5 б | 7 | 2 | 3 | 2 | 71 | Лит-ра | |
6 б | 3 | 1 | 1 | 1 | 66 | Русский язык | |
6 б | 3 | 1 | 1 | 1 | 66 | Лит-ра | |
7 а | 13 | 2 | 6 | 5 | 61 | Русский язык | |
8 а | 21 | 4 | 8 | 9 | 57 | Русский язык | |
9 а | 12 | 4 | 4 | 4 | 66 | Русский язык | |
9 б | 3 | - | 2 | 1 | 66 | Русский язык | |
9 б | 3 | - | 2 | 1 | 66 | Лит-ра | |
10 а | 9 | - | 4 | 6 | 50 | Русский язык | |
11 а | 16 | 4 | 7 | 5 | 68 | Русский язык |
Всего обучаю 85 учеников Русский язык 85 учеников. Из них на «3»-33 Из них на «4»-36
Из них на «5»-17 Качество знаний- 61
Русская литература 15 учеников . Из них на «3»- 5 Из них на «4»-7 Из них на «5»-3
Качество знаний – 66
Анализ: результаты, представленные в таблице, свидетельствуют в целом о более высоком уровне обученности учащихся по русскому языку. Несколько высокие результаты показалучащиеся 5 «б» и 11 «а» классов. Самые низкие результаты у 7 «Б» и 10 «А» классов, средние результаты у 9 «А» и 9 «б» классов. Несмотря на мои усилия, ученики 7 класса наиболее часто допускают ошибки при написании безударных гласных. Причинами этого является не владение учащимися алгоритмом проверки гласного в слабой позиции, маленький словарный запас детей, не позволяющий правильно подобрать проверочные слова, а чаще всего их скорость при выполнении любого задания. Они стараются выполнить более большой объем заданий, но не обращают на качество. Учитывая типичные ошибки в работах учащихся, в следующем учебном году необходимо:проводить постоянный тренинг по предупреждению ошибок; уделять во всех классах особое внимание целенаправленному повторению ключевых тем курса, предусмотренных программой.
Рекомендации учителю
1. Актуализировать направленность курса русского языка на достижение межпредметных результатов обучения.
2. Сконцентрировать работу по предмету на формировании коммуникативных универсальных учебных действий.
3. Реализовать на практике комплексное обучение видам речевой деятельности: слушанию, чтению, говорению и письму.
Гистограммный отчет по предмету русский язык и литература за 2020-2021 учебный год учителя русского языка и литературы Тохмолдина К.Г
Гистограмма по русскому языку
Классы | ІІІ четверть | IV четверть | Годовая |
2 «А» | 71% | 86% | 92% |
2 «Ә» | 81% | 82% | 82% |
3 «А» | 86% | 93% | 93% |
3 «Ә» | 66% | 75% | 66% |
4 «А» | 86% | 87% | 93% |
4 «Ә» | 70% | 70% | 70% |
5 «А» | 58% | 58% | 66% |
7 «А» | 50% | 54% | 63% |
Ашимжанова Бейбитгуль Камбаровна – учитель русского языка и литературы. Трудовая деятельность по предмету 2 года, в этой школе 11 лет. Преподает в классах с казахским языком обучения. Проблемная тема учителя «Развивать у обучающихся познавательные качества используя эффективные приемы обучения». В своей практике использует ИКТ, элементы технологии КМ, психологические и педагогические подходы игры.
В сентябре месяце Ашимжанова Б.К. в 6 «А» классе провела в онлайн формате открытый урок на тему «В.А.Осеева. «Кто наказал его?»
Начало урока было организованным. Учащиеся к уроку готовы, настрой на урок хороший. Учитель приветствует детей. В начале урока учитель задал вопрос, который стал хорошей мотивацией к уроку. Учитель смогла в начале урока класс мобилизовать и настроить на работу.
Далее была письменная и устная работа. Содержание урока было оптимальным, методы обучения - словесный, наглядный. Формы работы были фронтальными. Учителем использовались следующие приемы активизации познавательной деятельности – это постановка проблемных вопросов, использование новых информационных технологий, использование фрагментов из устного народного творчества.
Работа проводилась с использованием ИКТ. Учитель использовал самопроверку. Очень плавно учитель подвел детей к теме урока.
Структура урока была четкой, соответствовала типу и целям урока. На каждом этапе подводились небольшие выводы. Переход от одного этапа к другому был плавным. Учащиеся работали совместно с учителем и самостоятельно. Ученики показали, что умеют работать с учебником. Они были активны в течение всего урока. Они показали умение продуктивно работать, умение наблюдать, делать выводы по увиденному, умение анализировать и обобщать свои знания. Также дети показали наличие навыков самоконтроля.
На мой взгляд, урок целей достиг.
Замечания: вывод по уроку сделать более четким. Акцентировать внимание именно на теме урока, а не на видах задания. Использовать индивидуальный подход при составлении заданий, учитывая, что в классе есть более сильные дети.
Далее провела в 6 «А» классе» внеклассное мероприятие на тему «Путешествие По стране русского языка»
Цель: поговорить об огромных возможностях русского языка, о его величестве и красоте; развить творческие способности; привить бережное отношение к русскому языку; воспитание культуры речи.
В начале мероприятия ребят ознакомили с ходом мероприятия.
Форма проведения: игра, потому что такая форма работы способствует повышению мотивации, эффективности и продуктивности учебной деятельности и учащиеся с желанием выполняют задания, обеспечивает работу всех учеников, позволяет учащимся раскрыть свои способности. Количество учащихся, занятых в мероприятии: 16 чел.
Содержание внеклассного занятия полностью соответствует и дополняет программный материал по учебному предмету. В результате работы собран необычный, очень интересный материал.
Для достижения данных целей мы следовали принципов последовательности (игра состояла из трех этапов: начальный, основной и заключительный). Начальный этап состоял из приветствия, организационного момента (ознакомление с правилами игры). Данные задания не вызвали трудностей у учащихся. Заключительный этап состоял из подведения итогов.
В целом, мероприятие прошло успешно: ученики были активными, дисциплинированы, к заданиям подошли серьезно. Они с азартом выполняли сложные интересные задания. В классе присутствовала атмосфера соревнования и конкуренции.
Тема мероприятия была актуальной, наглядные пособия соответствовали эстетическим нормам, возрастным особенностям учащихся.
Считаю, что цели данного мероприятия были достигнуты, игра прошла на достойном уровне. Учащиеся с охотой и интересом вступали в диалог с друг с другом, активно работали , можно было наблюдать коммуникативное раскрепощение детей в теплой, доброжелательной обстановке. Надеюсь, знания, полученные в ходе мероприятия, не раз пригодятся учащимся в будущем и запомнятся надолго.
Годовой показатели качества знаний обучающихся
Класс | Предмет | 2019-2020 Учебный год | Класс | Предмет | 2020-2021 Учебный год | Динамика |
1 «А» | Русский язык | 87% | 5 «А» | Русский язык и литература | 63% | |
1 «Ә» | Русский язык | 65% | 6 «А» | Русский язык и литература | 60% | |
2 «А» | Русский язык | 65% | 6 «Ә» | Русский язык и литература | 50% | |
2 «Ә» | Русский язык | 62% | 9 «А» | Русский язык и литература | 50% | |
3 «А» | Русский язык | 70% | ||||
3 «Ә» | Русский язык | 69% | ||||
4 «А» | Русский язык | 77% | ||||
Пән бойынша білім сапасы
2020-2021 оқу жылы | |
русский язык и литература | |
Білім сапасы % | 75 % |
Оқушы саны | 59 |
«5» | 8 |
«4» | 22 |
«3» | 31 |
Кемшіліктері: 1. Сауатсыздықпен күрес;
2. Шығарма жазуға көркем әдебиеттерді тиянақты оқуға дағдыландыру;
2021-2022оқу жылына қойылатын мақсаттар:
1. Қабілетті оқушыны анықтау, шығармашылыққа бейімдеу, қорытынды шығару;
2. Пән бойынша ұйымдастырылған іс-шараларға(аудан, облыс, республика) қатысу, білім сапасын көтеру;
3. Баспасөз беттерінде өз мақалаларын жариялау;
4. Үйірме мүшелерінің жұмысын күшейту;
№ | Жас маманның аты - жөні | Қатысқан шара | Нәтиже |
1 | Серік Салтанат | «Қаңтар» айында өткізілген Республикалық «Қазақ тілі» Блиц-турнирі | І - орын |
2 | Серік Салтанат | «Қаңтар» айында өткізілген Республикалық «Қазақ әдебиеті» Блиц-турнирі | І - орын |
3 | Серік Салтанат | «Ustaz tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығы ұйымдастырған Қазақ тілі пәнінен ұстаздар арасындағы онлайн блиц-турнирдің жеңімпазы | 1-дәрежелі диплом |
4 | Серік Салтанат | «Ustaz tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығы ұйымдастырған Қазақ әдебиеті пәнінен ұстаздар арасындағы онлайн блиц-турнирдің жеңімпазы | 1-дәрежелі диплом |
5 | Серік Салтанат | «Эссе жазу техникасы» онлайн семинарына қатысқандығын растайды 17-19 ақпан | Сертификат |
6 | Серік Салтанат | Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту аясында «OnlineMektep арқылы қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру» педагог кадрлардың біліктілігін арттыру білім беру бағдарламасы бойынша 40 академиялық сағат көлемінде онлайн-курсын сәтті аяқтады | Сертификат |
7 | Серік Салтанат | «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы өткізген «Шығыс Қазақстан, Қарағанды, Павлодар облыстарының жетекші мектептерінің аймақтық форумы» тақырыбындағы 5 академиялық сағат аймақтық форумға қатысты | Сертификат |
8 | Серік Салтанат | «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы онлайн форматта өткізген 34 академиялық сағат көлеміндегі критериалды бағалау бойынша каникулдық мектепке қатысты | Сертификат |
Ұсыныс:
Қосымша жүргізіп, өткен тақырыптарды үнемі қайталап отыру;
Оқушылардың білімі мен икемін уақытылы тексеріп, біліміндегі игерілмей қалған тұстарды дер кезінде есепке алу ;
Бақылау жұмыстарынан кейін міндетті түрде коррекциялық жұмыстарды жүйелі түрде өткізуге дағдылану;
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін дәстүрлі емес, заман талабына сай сапалы сабақ жүргізу.