Ағылшын тілінен әдістеме бірлестігінің жылдық есебі. 2019-2020 оқу жылы. » "Бозанбай орта мектебі" КММ
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Ұлан ауданы бойынша білім бөлімінің
"Бозанбай орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72338) 2-17-12
Есепші бөлімі:
+7(72338) 2-17-12
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Ағылшын тілінен әдістеме бірлестігінің жылдық есебі. 2019-2020 оқу жылы.
03
тамыз
2020

Ағылшын тілінен әдістеме бірлестігінің жылдық есебі. 2019-2020 оқу жылы.

Ағылшын тілінен әдістеме бірлестігінің жылдық есебі.

2019-2020 оқу жылы.

Әдістеме бірлестігінің жоспары бойынша жыл көлемінде әдістеме бірлестігінің отырыстары өтті.Ағылшын тілінен алынған тестілеу және бақылау жұмыстарының қорытындысы талқыланды. Үлгерімі төмен оқушылармен өткізілетін жұмыстардың, жұмыс дәптерлерін БЖБ, ТЖБ тексеру қорытындысы жасалды. Оқу бағдарламаларының орындалуы туралы айтылды.

Ағылшын тілінен 3 мұғалім жұмыс атқаруда, 1-жоғары, 2- оқутышы.

Оқытушылардың түйінді тақырыптары.

  1. Курмангалиева К.К-5-9 сынып оқушылардың ауызекі тілде сөйлеу дағдыларын дамыту.
  2. Абишева А.К- Развитие познавательной деятельности учащихся.
  3. Калымова Г.М- 9-11 сынып оқушылардың ауызекі тілде сөйлеу дағдыларын дамыту.

Калымова Г.М  бірінш санатты, ағылшын тілі пән мұғалімі.Еңбек өтілі 22 жыл, аттестациядан өткен жылы -2015жыл. Мұғалім 3-11сыныптарға сабақ берді. Өз іс-тәжірибесінде ақпараттық, СТО технологияларының элеметтерін жүйелі түрде қолданады. 2019 ж Young Learners атты курс өтті.Мұғалім Ағылшын тілі пәні бірлестігінің жетекшісі.

Оқушылардың білім сапасының динамикасы.

сыныптар

2017 - 2018

сыныптар

2018-2019

Сыныптар

2019-2020

68

55

72

50

55

60

53

83

70

60

60

73

11ә

50



61

10а

47

11а

65

60

30

54

58



40

77



30

10а

66


2019-2020 оқу жылында директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары   төмендегідей мақсаттарда сабақтарға қатысты.

1. Оқу бағдарламасымен, осы сабақтың нақты материалдарымен, сабақты өткізу әдістерімен (оқулыққа, әдістемелік құралдарға, білім беру органдарының нұсқауларына, т.б. сүйеніп) танысу.

 2 . Оқу материалының ерекшелігін ескере отырып, сабаққа қойылған мақсаттары мен    міндеттерінің дұрыс-бұрыстығына, осы сабақтың тақырып бойынша сабақтар жүйесіндегі орнына, сыныптың дайындығына баға беру. Сабақ идеясының қойылуы мен оқушы санасына жеткізе алуы. Сабақ мақсатына жету деңгейі.

3. Оқушылардың пәнге қызығушылықтарын анықтау, білім сапасын анықтау;

4.Бағдарламаның 7 модуль идеяларын сабақта тиімді қолдану жолдары;

5.Мұғалімнің жаңа ақпараттық технологияны, интербелсенді әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана білу іскерлігімен танысу;

6. Деңгейлік бағдарламаның күтілетін нәтижелер оқушылардың ағылшын тілі сабағында қалай оқу керектігінүйренуі, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни пікір-көзқарастары жүйелі дамыған оқушы ретінде қалыптасуын бақылау;

 Сабақтарымда жаңашыл оқу әдісі «Деңгейлік бағдарлама ( III базалық деңгей) сындарлы оқыту   теориясын негізге алады.Топтық технология. Бұл сыныпта оқу жұмысын ұйымдастырудың үшінші және төртінші деңгейі. Бұндай жұмыс белгілі-бір тапсырманы бірлесіп шешуі үшін сыныпты уақытша топтарға бөлуді қажет етеді. Оқушылардың өзіндік ерекшеліктерін ескеріп, ағылшын тілі сабағында бірлесіп үйренуге мүмкіндік берді. Жаңа ақпараттық   технологиялар, сын тұрғысынан ойлану, ойын технологиясын сабақтарында тиімді қолданады. Бағдарламаның жеті модулін сабақта ықпалдастыра отырып, соның ішінде АКТ Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып оның  мүмкіндіктерін тиімді қолдану арқылы оқушылардың  танымдық  қабілеттерін дамытуға үлкен мән береді.Сонымен қатар АКТ арқылы оқушылар ғылыми ұғымдарды түсіндіруді және олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік береді. Мұғалім оқушылардың тілді игерудегі қызығушылығын ояту мақсатында, оқытудың мотиві-бағалау арқылы, сондай-ақ жетістіктеріне аса мән бере отырып, қолдау көрсете мадақтап отырады. Мұғалім деңгейлеп оқыту арқылы  әр оқушыға өз мүмкіндіктерін пайдалана отырып, білім алуына жағдай жасауға мүмкіндік береді; Деңгейлеп оқыту әр түрлі категориядағы балаларға, олармен саралай жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Деңгейлеп-саралап оқыту құрылымында білімді игерудің бірнеше деңгейі қарастырылады: ең төменгі деңгей (базалық), бағдарламалық, күрделенген деңгей сондықтан әрбір оқушы меңгеруі тиіс.Үлгерімі төмен оқушы және де дарынды оқушылармен жұмыс істеуге осы технологияның маңызы зор деп санаймын.Үлгерімі төмен  оқушылармен қосымша жұмыстар жүргізілді жоспарланған жоспар бойынша,бекітілген кесте бойынша.

Қабілетті балалардың жетістіктері жөнінде мониторинг жасалған және де оқушының ерекше қабілетін ашу үшін психологиялық диагностика жүргізілген.  «Leader»   нәтижесінде дарынды оқушылары  жүлделі орындарға ие болды.Өзіндік білімін көтеру бойынша  жоспарым бар. Іс-тәжірибе алмасу мақсатында пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысып отырамын. Бірлестіктегі жас мамандарға үнемі көмек көрсетіп отырады, бірнеше ашық сабақтар көрсетті.Осы келген жыл  ішінде «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығы ұйымдастырып отырған мұғалімдерге арналған олимпиадаға қатысқаным үшін 3 дәрежелі   дипломмен марапатталдым. (Астана қаласы 2018 ж).

Дарынды оқушыларды анықтау жұмысын оқу жылының басында   ағылшын тілі пәніне қызығушылықтары жоғары оқушыларға түрлі тестік жұмыстар жүргізілді. Жыл көлемінде осы оқушылармен жоспарлы түрде қосымша  жұмыстар жүргізілді.Сабақ барысында жаңа технологияларды тиімді пайдалана отырып дарынды оқушыларды анықталды,  олардың ойлау , есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып, сөйлеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған жұмыстар жүргізілді.Оқушылардың оқу – танымдық белсенділіктерін арттыру мақсатында ғаламтор материалдары кең түрде қолданылып, әр оқушының жетістіктері сараланып, мониторинг жасалды.Осы оқушылар республикалық, облыстық, мектепішілік олимпиадаға қатысып жүлделі орындарды иеленді. 

Қорытынды: Сабақ барысында жаңа технологияларды тиімді пайдалана отырып, дарынды оқушылармен жұмысты, олардың ойлау, еске сақтау қабілеттерін дамыту. Сонымен бірге Республикалық, облыстық, қалалық сайыс, олимпиада, ғылыми жұмыстарды одан әрі жетілдіру.

Қорытынды: Үйірмеге оқушыларды тартып, қызығушылықтарын ояту арқылы   жұмыстарының жетістіктерін сайыстарда көрсету.

6. Мұғалімнің  тақырыптық -күнтізбелік жоспарлары  «ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2015 жылғы 18 маусымдағы №393 бұйрығына сай жасалған, ҚР жалпыға міндетті білім беру стандартын» басшылыққа ала отырып құрылған.Сабақ жоспарлары  әрбір сынып бойынша  жинақталған. 

2019-2020 оқу жылы бойынша толық орындалды. Пән бойынша бақылау жұмыстары  оқу –ісінің меңгерушісі тексеріп, мектеп директорымен бекітілген кестеге сай алынды.Өзіне берілген вариативті сабақтар өткізілген және журналға жазылған, бағдарлама орындалған.

Қорытынды: Мұғалімнің 2019 -2020 оқу жылына  қойған мақсат,міндеттері және сабақ беретін сыныптарындағы бағдарлама толық орындалды. Тақырыптық күнтізбелік жоспар талапқа сай жасалған, сабақ беретін сыныптарындағы сынып журналдары  ұқыпты толтырылған.Жыл көлемінде алынған бақылау жұмыстары жүйелені, жинақталған және қатемен жұмыстар жасалып, әр оқушыға  қорытынды,ұсыныстары  жазылған.

Ұсыныс:

- Пән мұғалімі ретінде өзіндік білім көтеру мақсатында арнайы курстардан білім   жетілдіру, тәжірибесі мол ұстаздардың сабақтарына қатысу;

- Оқушыларды өз пәніне қызықтыру мақсатында қолданылатын әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды  одан әрі жалғастыру; 

.- Жеке, жұптық, топтық жұмыстың басқа да интербелсенді әдіс-тәсілдердің түрлерін ойластыру;- Ауызша және жазбаша дағдыларын жақсарту жұмыстарын жалғастыру.

Келесі оқу жылында дарынды және нашар үлгерушілермен жекелей  жұмыстарды жетілдіре отырып білім сапасын көтеру қажет.

- Оқушыларды халықаралық, республикалық, облыстық, қалалық   ғылыми-жобалар, сайыстарына белсене қатыстырып, дарынды оқушы санын  көбейту;        






Абишева Ардак Копжасаровна  бірінші  санатты, ағылшын тілі  пәні мұғалімі. Еңбек өтілі 36  жыл, аттестациядан өткен жылы – 2018 жыл, білім жетілдіру курсынан өтілген мерзімі   - 2017  жыл. Мұғалім 1,4,5,6,8,9  сыныптарында сабақ берді. Өз іс – тәжірибесінде ойындық технология, М.М. Жанпеисова, А.Ш. Оракованың  технологияларының элеметтерін  қолданады. Мұғалімнің өзекті тақырыбы  «Оқушылардың   шығармашылық қабілетің дамыту   аркылы оқу процессін  жандандыру  ». Мұғалім «Шаг за шагом» француз тілі үйірмесінің жетекшісі.

Оқушылардың білім сапасының динамикасы

2017-2018

оқу жылында білім сапасы

Сынып

тар

2018-2019

оқу жылында білім сапасы

Сынып

тар

2019-2020

оқу жылында білім сапасы

Сынып

тар

динамика

83%

66%

3б


71%

4б


+ 5

33%

33%

75%

+42

42%

50%

100%

+50

33%

66%

66%

Турақты

50%

50%

50%

Турақты

100%

11б

66%

60%

77%

75%

-

-











  Білім сапасы мұғалімдер қызметінің сапасына тікелей байланысты. Осы бағытта Ардак Копжасаровна кәсіби білімін жетілдіру  мақсатында 1-ші (ілгері) деңгей бағдарламасы бойынша біліктілігін арттырған мұғалімдер Боксенова Манат Каукеновна,  Данильченкова Ольга Викторовна, Жексембинова Гульназ Биржановналардың lesson study, коучингтеріне, сабақтарына  қатысып, алған білімін өз іс- тәжірибесінде қолдануға тырысты.

Мұғалімнің оқушылары аудандық,қалалық олимпиадаларына, байқауларға  белсене қатысты:

5 «Б» сыныбынын оқушысы : Кокбаева Еркежан, Облыстық «Leader» ойын-конкурсына қатысып   – 2 ші орынға ие болды. Также она участвовала в республиканской олимпиаде по предмету «Английский язык», организованной веб-сайтом «ККО. KZ», где получила Сертификат. Также в этой Олимпиаде участвовали: 6 «Б» класс- Курумбаева АйлинДиплом 2 степени, 4 «Б» класс – Тастембек АянДиплом 1 степени, Кайрбаева Аружан-Диплом 1 степени .

Учитель также приняла участие в республиканской олимпиаде по предмету «Английский язык», организованной веб-сайтом «ККО. KZ», где получила Диплом 2 степени.Мұғалім өз еңбектерін баспасөз бетінде үнемі жариялап отырады. USTAZ tilegi  Республикалық ұстаздар сайытында   «Ағылшын тілі сабағында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдырларын дамыту» авторлық бағдарламаны шығарды.

Жаңа оқу жылына мұғалімге қойылатын мақсат:


    1. Үлгерімі төмен оқушылармен, оралман оқушылармен оқуларындағы ақауларды жою мақсатында жүйелі жұмыс жүргізу;
    2. Қабілетті оқушыларды олимпиадаға дайындау жұмысын күшейту;
    3. 9,11 сынып оқушыларын ОЖСБ-ға дайындау;
    4. «Шаг за шагом» француз тілі үйірмесінің жұмысын жалғастыру.

Оқушылардың жетістігі

Оқушылардың аты-жөні

                               Қатысқан іс- шаралары, дәрежесі

Нәтижесі 


                                        2017 -2018 оқу жылы


Жанатбекова Диляра 5 класс

1.Международная игра конкурс «British bulldog»

2. Международная игра конкурс «British bulldog» 

Сертификат

2 место

Маден Жанибек 5 класс

1.Международная игра конкурс «British bulldog»

2. Международная игра конкурс «British bulldog»

3. Республикалық дистанциондық сайыс

Сертификат

2 место

2 орын

Сарыбаева Малика 5 класс

1.Международная игра конкурс «British bulldog»

2. Международная игра конкурс «British bulldog» 

Сертификат

2 место

Галымбай Ансар 9 класс

1.Ағылшын тілінен Республикалық Ұлттық Интернет  Олимпиада

3 место

Расол Акмарал  8 класс

1.Ағылшын тілінен Республикалық Ұлттық Интернет  Олимпиада

Сертификат


                                        2018 -2019 оқу жылы


Бекназарова Карина 3 класс

1.Областная олимпиада по английскому языку «Leader»

2 место

Кайрбаева Аружан     3 класс

1.Областная олимпиада по английскому языку «Leader»

2 место

Сабиолла Риза 8 класс

1. «Рухани Жаңғыру» бағдарламасының «Тәрбие ж/е білім» ішкі бағдарламасын жүзеге асыру аясында «Табиғатты аяла» жас өлкетанушы –экологтар мен натуралистердің аудандық форумы

2. «Рухани Жаңғыру» бағдарламасының «Тәрбие ж/е білім» ішкі бағдарламасын жүзеге асыру аясында «Табиғатты аяла» жас өлкетанушы –экологтар мен натуралистердің облыстық форумы

3. «Рухани Жаңғыру» бағдарламасының «Тәрбие ж/е білім» ішкі бағдарламасын жүзеге асыру аясында «Табиғатты аяла» жас өлкетанушы –экологтар мен натуралистердің республикалық форумы

1 орын




1 орын



Сертификат


2019- 2020 оқу жылы


Кайрбаева Аружан     4 класс



Тастембек Аян           4 класс



Курумбаева Айлин      6 класс



Кокбаева Еркежан      5 класс


 1. республиканская олимпиада по предмету «Английский язык», 

организованной веб-сайтом «ККО. KZ»


1. республиканская олимпиада по предмету «Английский язык», 

организованной веб-сайтом «ККО. KZ»


1. республиканская олимпиада по предмету «Английский язык», 

организованной веб-сайтом «ККО. KZ»

1. республиканская олимпиада по предмету «Английский язык», 

организованной веб-сайтом «ККО. KZ»

  1. Областная олимпиада по английскому языку «Leader»

Диплом 1 степени



Диплом 1 степени



Диплом 1 степени


Сертификат


2 место 


 Мұғалім жұмысының нәтижесі



2017-2018  оқу жылы


  1. «Тәлімі мол тәрбиеші»
  2. «НИО»
  3. «Certificate of Attendance»
  4. Certificate of Professional  Development
  5. ГУ «Управление образования ВКО», Филиал МЭОО «ВК Русский культурный центр», Молодёжный Центр культуры туризма «Кругозор», Партнерский проект «Экология- Государство-Бизнес-НПО-СМИ-2018» 
  6. Emotional Platforms for Classroom Learning
  1. 2 орын
  2. 2 орын

3 -Методический семинар для преподавателей английского языка

4 -     6- hour seminar

5 –ГРАМОТА

6- Certificate



  1. «Өнеге» интеллектуалды білім порталының Республикалық қашықтық байқау
  2. Ағылшын тілінен Республикалық Ұлттық Интернет  Олимпиада 
  3. Представительство Департамента экзаменов по английскому языку Кембриджского Университета (Cambridge Assesssment English)
  4. National Academy of Education named after Y.Altynsarin, Publishing house  «Cambridge University Press», International educational   holding «Study Innovations»
  5. За активное участие в подготовке и проведении программы семинара-практикума «Краеведческая мозаика» в рамках реализации программы «Рухани жаңгыру: Взгляд в будущее»
  6. KAZAKH- AMERICAN FREE UNIVERSITY, Personality and Career Development Center


                2018-2019  оқу жылы


1Certificate of Attendance

Certificate

Методический семинар для преподавателей английского языка, организованный Департаментом экзаменов по английскому языку Кембриджского Университета

2 Emotional Platforms for Classroom Learning

Certificate

КАСУ

3Interactive methods of teaching 9th .10th grades

Certificate of Attendance


MM publications

4Вводный курс медиации

Сертификат

ОО «Восточно-Казахстанский центр медиации и права «Альтернатива»

5Teaching Knowledge Test

Certificate

Cambridge Assessment English

65Teaching Knowledge Test

Certificate

Cambridge Assessment English

75Teaching Knowledge Test

Certificate

Cambridge Assessment English

85Teaching Knowledge Test

Certificate

Cambridge Assessment English

9 Teaching Four  Skills to Teenage Students

Certificate of Participation

Oxford University Press in association with InterPress

10 Казахстанские интернет-олимпиады

Грамота 3 место среди школ Уланского района

Республиканская дистанционная олимпиада по английскому языку

11Благодарность

Благодарность

Школьная Администрация

12 Курсы общей языковой подготовки по французскому языку

Сертификат

Региональный центр «Шыгыс»

13 День Независимости Республики Казахстан

Почётная Грамота

Уланский Профсоюз работников образования

14Young learners tests overview

Certificate of Attendance


Методический семинар для преподавателей английского языка по подготовке к экзаменам Cambridge

15 Preliminary tests overview

Certificate of Attendance


Методический семинар для преподавателей английского языка по подготовке к экзаменам Cambridge

16 «Ағылшын тілі сабағында оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдаланып, оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдырларын дамыту» авторлық бағдарлама

Сертификат

USTAZ tilegi  Республикалық ұстаздар сайыты

17 . 3 РЕСПУБЛИКАНСКИЙ ФОРУМ ЮНЫХ ПАТРИОТОВ «МОЛОДЁЖЬ ВЕЛИКОЙ СТЕПИ НА ПУТИ ДУХОВНОГО ОБНОВЛЕНИЯ»

АЛҒЫС ХАТ

РЕСПУБЛИКАНСКИЙ УЧЕБНО-ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР «БАЛДАУРЕН-КАПШАГАЙ»

10 Казахстанские интернет-олимпиады

Грамота 1 место среди школ Уланского района

Республиканская дистанционная олимпиада по английскому языку

10 Казахстанские интернет-олимпиады

Грамота 2 место среди школ Восточно-Казахстанской области

Республиканская дистанционная олимпиада по английскому языку

20 Благодарность

Благодарность

Уланский Профсоюз работников образования


                2019-2020  оқу жылы


  1. Диплом 2 степени



  1. -     Сертификат


  1. – Диплом 2 степени


1 республиканская олимпиада по предмету «Английский язык» 

2. республиканская олимпиада по предмету «Английский язык»

3.республиканская олимпиада по предмету «Английский язык»

веб-сайт- «ККО. KZ»



веб-сайт- «Qaztest»

                                                                                     

Курмангалиева Куляш   Каукеновнаның  ағылшын тілі  пәні мұғалімі, санаты – педагог- зерттеуші. Еңбек өтілі 29 жыл, аттестациядан өткен жылы – 2019 жыл, білім жетілдіру курсынан өтілген мерзімі  - 2018 жыл. Мұғалім 1, 2, 5, 6, 7, 9, 11  сыныптарына сабақ берді. Өз іс – тәжірибесінде ақпараттық технология, СТО технологияларының элеметтерін жүйелі түрде қолданады. Мұғалімнің өзекті тақырыбы  «Оқушылардың ауызекі тілде сөйлеу дағдыларын дамыту». Мұғалім «Полиглот» үйірмесінің жетекшісі.

Оқушылардың білім сапасының динамикасы

сыныптар

2017-2018

оқу жылында білім сапасы

сыныптар

2018-2019

оқу жылында білім сапасы

сыныптар

2019-2020

оқу жылында білім сапасы

динамика





81%




80%

77%

-3





59%






71%


67%

72%

61%

-11

55%

63%

50%

-13



38%




11а

64%

10а

66%

11а

76%

+10








 Білім сапасының 3 жылдық мониторингі 


2017-2018 о. ж.

2017-2018 о. ж.

2019-2020 о.ж.

Үлгерім 

100%

100%

100%

Білім сапасы

62%

63%

68%





Сыныптан –сыныпқа көшу және мемлекеттік емтихандардың салыстырмалы көрсеткіші

Оқу жылы 

Сыныбы 

Оқушылар саны

«5» 

«4»

«3»

«2»

Үлгерімі  

Білім сапасы

2015-2016

10

2

2

6


100%

40%

2016-2017

1





100%

100%

2017-2018

11а

1

1




100%

100%

Ағылшын тілі пәнінен 2009-2018 жылдардағы ҰБТ-ның орташа балы

 

Ағылшын тілі пәнін 2014-2015 оқу жылы 1 оқушы таңдады, жалпы ұпайы 24, білім сапасы 100%. «Алтын белгіге» үміткер Толықбаева Аяужан ағылшын тілінен бестік бағасын қорғады, 2017-2018 оқу жылы ағылшын тілі пәнін Нұржанова Алтынай таңдады, жалпы ұпайы 31 балл.

Оқушылардың жетістігі

Оқушылардың аты-жөні

Қатысқан іс- шаралары, дәрежесі

Нәтижесі 


2017-2018 оқу жылы


Сабиолла Риза

Республикалық «Өнеге» интеллектуалды білім порталының «Ғылыми жоба» байқауы

3 орын

Берікбол Мұхамеджан

Халықаралық «British bulldog» байқауы

3 орын

Сабиолла Риза

Халықаралық «British bulldog» байқауы

3 орын

Толықбаева Ақерке

Халықаралық «British bulldog» байқауы

2 орын

Сейташимов Ералы

Халықаралық «British bulldog» байқауы

2 орын

Сабиолла Риза

Республикалық Ұлттық Олимпиада

2 орын

Әділбек Кәусар

Республикалық Ұлттық Олимпиада

2 орын


2018-2019 оқу жылы


Сабиолла Риза

Рухани Жаңғыру» бағдарламасының «Тәрбие және білім» ішкі бағдарламасын жүзеге асыру аясында «Табиғатты аяла» жас өлкетанушы –экологтар мен натуралистердің аудандық форумы

1 орын

Сабиолла Риза

«Рухани Жаңғыру» бағдарламасының «Тәрбие және білім» ішкі бағдарламасын жүзеге асыру аясында «Табиғатты аяла» жас өлкетанушы –экологтар мен натуралистердің облыстық форумы 

1 орын

Шәризат Шуақ

Аудандық пәндік олимпиада, ағылшын тілі

3 орын

Сабиолла Риза

«Рухани Жаңғыру» бағдарламасының «Тәрбие және білім» ішкі бағдарламасын жүзеге асыру аясында «Табиғатты аяла» жас өлкетанушы –экологтар мен натуралистердің республикалық форумы

сертификат

Народ Бота

Облыстық “Leader” конкурсы

сертификат

Қосылбек Аяжан

Облыстық “Leader” конкурсы

сертификат

Сейташимов Ералы

Облыстық “Leader” конкурсы

сертификат

Серікбек Нурила

Облыстық “Leader” конкурсы

сертификат

Ауғанбай Жәнібек

Облыстық “Leader” конкурсы

сертификат

Сәбиолла Риза

Облыстық “Leader” конкурсы

сертификат

Шаризат Шуақ

Облыстық “Leader” конкурсы

сертификат

Шаризат Шуақ

Облыстық «Discover Kazakhstan» шығарма байқауы «My wonderful Kazakhstan»


Бауржанова Алуа

Республикалық қашықтық НИО олимпиадасы

3 орын


2019-2020 оқу жылы


Сейташимов Ералы

Республикалық интернет олимпиада

2 орын

Толықбаева Ақерке

Республикалық     интернет олимпиада 

1 орын

Ғалымбай Оңалбай

Республикалық     интернет  олимпиада

1 орын

Бошан Нұрай

Республикалық     интернет  олимпиада

1 орын

Кауая Гаухар

Халықаралық «Бритиш бульдог» байқауы

3 орын

Гіміңхан Гілнара

Халықаралық «Бритиш бульдог» байқауы

сертификат

Мәриденқызы Дана

Халықаралық «Бритиш бульдог» байқауы

сертификат

Нурушева Аружан

Iqanat олимпиадасында ағылшын тілінен 1 кезеңі

өтті

Толыкбаева Ақерке

Аудандық Bilgen олимпиадасы,ағылшын тілі

3 орын

Сабиолла Риза

Аудандық Bilgen олимпиадасы,ағылшын тілі

3 орын

Нурушева Аружан

Аудандық Bilgen олимпиадасы,ағылшын тілі

3 орын

Мұратханов Алихан

Облыстық «Leader» конкурсы, ағылшын тілі

1 орын

Мариденқызы Дана

Облыстық «Leader» конкурсы, ағылшынтілі

2 орын 

Муратханов Алихан

Республикалық “I love spring” байқауы


Асқаров Нұртөре

Республикалық “I love spring” байқауы


Тулегенова Гулзана

Республикалық “I love spring” байқауы

3 орын

Толықбаева Ақерке

Облыстық Bilgen Аламан олимпиадасы, ағылшын тілі

1 орын


 Мұғалім жұмысының нәтижесі 


2017-2018 оқу жылы


1.Ағылшын тілі сабағында оқытудың жаңа әдіс – тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту

2. Extra reading “Sporting success”

3. Extra reading “Sporting success”

4. Республикалық «Алтын ұя мектебім»




5. «Жобалау технологиясы негізінде «Кіші Отанымызды»

зерттеу» тақырыбында шебер сынып


1.Әдістемелік құрал шығарды




2. Ашық сабақ жоспары жарияланды 

3. Ашық сабақ жоспары жарияланды 


4.Алғыс хат


5.Грамота







2.Multiurok.ru сайты


3.Ustaz tilegi.kz Республикалық ұстаздар сайты

4. Цифрлық Қазақстан» жобасының аясындағы Республикалық  байқау

5. Облыстық  «Партнерский проект«Экология –Государство – НПО-СМИ- 2018» атты ғылыми – практикалық семинар


2018-2019 оқу жылы


«Ағылшын тілі сабағында оқытудың жаңа әдіс – тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ауызекі сөйлеу дағдыларын дамыту»

Әдістемелік құрал

Ustaz tilegi.kz Республикалық ұстаздар сайты

Республикалық     эссе жазу байқауының облыстық кезеңі

2 орын

«Эссе» білім орталығы

Республикалық     эссе жазу байқауы

сертификат

«Эссе» білім орталығы

Республикалық қашықтық олимпиада

сертификат

КИО

Республикалық қашықтық олимпиада

аудан бойынша 1 орын, облыс бойынша 2 орын

КИО


2019 -2020 оқу жылы


The plural form of  Nouns

сабақ жоспары

«Ust kz» сайты 

How was your weekend?

сабақ жоспары

«Ust kz» сайты 

Unit 6.  Travel and holiday

презентация

Uchitelya.kz сайты

«Ең үздік эссе» Республикалық байқау «Teacher - the great profession»

1 орын

«Ust kz» сайты

Білім беру үдерісіндегі заманауи әдістер мен технологиялар

баяндама

«ХХІ ғасырдағы білім мен оқыту үдерісінің ерекшеліктері» републикалық ғылыми- тәжірибелік семинар материалдары

Республикалық қашықтық олимпиада 

2 орын

«Ust tilegi» сайты

Республикалық қашықтық олимпиада

2 орын

«KKO.kz» сайты

«Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау және бағалау құралдарын ұйымдастыру» 

Облыстық семинар


Дарынды оқушы – ұлт болашағы» аудандық  әдістемелік семинар

аудандық     әдістемелік семинар

Алғыс хат


             Мұғалімнің оқушылары аудандық пәндік олимпиадаға, облыстық, республикалық байқауларға белсене қатысты: Республикалық интернет олимпиадаға қатысқан 7 сынып оқушылары Сейташимов Ералы мен Толықбаева Ақерке 1 орын, 5 сынып оқушылары Ғалымбай Оңалбай мен Бошан Нұрай 1 орын, Халықаралық «Бритиш бульдог» байқауына қатысқан Мариденқызы Дана 3 орын, Кауая Гаухар, Гіміңхан Гілнара сертификат, Облыстық «Bilgen Аламан» олимпиадасы Толыкбаева Ақерке 3 орын, аудандық Bilgen олимпиадасы Толыкбаева Ақерке, Сабиолла Риза, Нурушева Аружан – 3 орын; Облыстық «Leader» конкурсы Мұратханов Алихан 1 орын, Мариденқызы Дана 2 орын, Республикалық “I love spring” байқауы Тулегенова Гулзана 3 орын, Мұратханов Алихан, Асқаров Нұртөре сертификат.


    Мұғалім өз еңбектерін баспасөз бетінде үнемі жариялап, байқауларға белсене қатысып отырады. «The plural form of  Nouns», «How was your weekend?» атты сабақ жоспарларын «Ust kz» сайтында, «Unit 6.  Travel and holiday» атты сабақ презентациясын Uchitelya.kz сайтында жариялады. Республикалық интернет олимпиадаларына қатысып 2 орын иеленді. Республикалық «Ең үздік эссе» байқауы «Teacher - the great profession» 1 орын, «ХХІ ғасырдағы білім мен оқыту үдерісінің ерекшеліктері» републикалық ғылыми- тәжірибелік семинарына қатысып баяндамасы жинаққа енді. Аудандық «Дарынды оқушы – ұлт болашағы» атты әдістемелік семинарға қатысып  алғыс хатпен мараппатталды.


Ұсыныс: Оқушылардың мәнерлеп оқу, ауызекі тілде сөйлеу, сөздік диктант, эссе жазудағы сауаттылығына көп көңіл бөлу. 

Үлгерімі төмен оқушыларды Мемлекеттік стандартты орындауға бағыттау мақсатында нәтижелі жұмыс жүргізу; 

Қабілетті оқушыларды аудандық, облыстық, республикалық олимпиадаларға, байқауларға, ғылыми жобаларға дайындау жұмысын күшейту;